۱۳۹۳ مرداد ۲۱, سه‌شنبه

اعتصاب غذای زندانی سیاسی کریم موسی زاده در زندان مرکزی بندرعباس


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اعتصاب غذای زندانی سیاسی کریم موسی زاده در زندان مرکزی بندرعباس در اعتراض به شرایط و برخوردهای غیر انسانی با وی.
روز شنبه ۱۸ مرداد ماه زندانی سیاسی کریم موسی زاده از هموطنان کرد که بصورت تبعید  در زندان مرکزی بندرعباس زندانی است در اعتراض به شرایط و برخوردهای غیر انسانی بازجویان وزارت اطلاعات و قاضی به اصطلاح ناظر بر زندان دست به اعتصاب غذا زده است .
علیرغم گذشت نزدیک به  ۴ روز و گرمای شدید،  وضعیت جسمی این زندانی رو به وخامت گذاشته است اما زندانبانان ولی فقیه از رسیدگی به خواسته های به حق این زندانی خوداری می کنند.
زندانی سیاسی کریم موسی زاده ۳۳ ساله ، ۴ سال پیش دستگیر و به ۵ سال زندان محکوم شد.او نزدیک به ۴ سال است که  در بند ۷ زندان بندرعباس زندانی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، برخوردهای غیر انسانی و ضدبشری با زندانیان سیاسی که آنها را به سوی اعتصاب غذا سوق می دهد را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت و ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۱ مرداد ۹۳ برابر با ۱۲ اوت  ۲۰۱۴
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


  طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: