۱۳۹۲ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

اعتصاب غذای معلم زندانی رسول بداقی و فعال کارگری شاهرخ زمانی در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»  اعتصاب غذای فعال کارگری زندانی شاهرخ زمانی و رسول بداقی از فعالین زندانی معلمین ایران  در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج.
فعال زندانی معلمین رسول بداقی و فعال کارگری زندانی شاهرخ زمانی از هنگام انتقال به سلولهای انفرادی  در اعتراض به انتقال غیر قانونی و رفتارها و برخوردهای وحشیانه دست به اعتصاب غذا زده اند . این ۲ زندانی سیاسی روز شنبه ۲۶ بهمن ماه  در پی انتقال به سلول انفرادی دست به اعتصاب غذا زدند و اعلام کردند تا زمانیکه به بند عمومی بازگردانده نشدند به اعتصاب غذای خود ادامه خواهند داد.
ازطرفی دیگر تعدادی از زندانیان سیاسی که در پی یورش وحشیانه ، برخوردهای غیر انسانی و انتقال ۲ تن همبندیانش به سلول انفرادی دست به اعتصاب غذا زده بودند همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند . اسامی تعدادی از آنها به قرار زیر است؛ ناصح یوسفی ، خالد حردانی ، سعید ماسوری، محمد علی منصوری، صالح کهندل ، محمد بنازاده امیر خیزی،حمیدرضا برهانی می باشند. آنها اعلام کرده اند تا زمانیکه همبندیانشان به بند عمومی بازگردانده نشده اند به اعتصاب غذای خود ادامه خواهند داد.
در طی  هفته های اخیر فشارها و اذیت و آزارها و یورشهای وحشیانه علیه زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج شدت یافته است . این فشارها بدستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت می گیرد و از طریق شخص مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج که از جنایتکاران علیه بشریت می باشدبه اجرا گذشته می شود. بازجویان وزارت اطلاعات مجریان دستورات آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات دولت آخوند حسن روحانی می باشد. این ۲ آخوند جنایتکار علیه بشریت سیاستهای ضد بشری و سرکوبگرانه ولی فقیه آخوند علی خامنه ای را به اجرا در می آورند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه ، ضرب و شتم و انتقال زندانیان سیاسی به سلولهای انفرادی  و تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه زندانیان سیاسی اسیر و بی دفاع که زندانیان سیاسی را ناچار به اعتصاب غذا می کند  را  به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه کیفری بین المللی است. 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۹بهمن ۹۲ برابر با ۱۸ فوریه  ۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: