۱۳۹۱ آذر ۷, سه‌شنبه

سایه سنگین اعدام همچنان بر بالای سر ۲ زندانی سیاسی سنگینی می کند



نامه ۲ زندانی سیاسی در انتظار اجرای حکم ضد بشری اعدام، لقمان و زانیار مرادی نسب به اظهارات دوگانه امام جمعه مریوان در مورد این ۲ زندانی سیاسی جهت انتشار و اطلاع عموم دراختیار«فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران قرار داده شده است. متن نامه به قرار زیر می باشد:
خطاب به مردم کردستان
اکنون بیش از ۳ سال است از روزهای نخست زندانی شدن ما می گذرد و در این روزها علاوه بر تحمل سختی ها و مشقت های زندان غربت ، دلتنگی و حصردر زندان رجایی شهر کرج که کیلومترها دور تر از وطن و زادگاه ماست بر دردها و رنجهای ما افزوده است.
 همه می دانند که اتهام ترور و قتل به هیچ وجه روی پرونده ما قابل اثبات  نیست اگرچه بازجویان با زور شکنجه ما را اجبار کردند تا به گناه ناکرده خود اعتراف کنیم و از آن مهمتر امام جمعه مریوان که در محافل مختلف از رضایت خود جهت آزادی ما صحبت می کند هیچ اقدام قانونی و حقوقی در این راستا انجام نداده اند.
ما در شرایطی در زندان بسر می بریم که هر لحظه سایه سنگین اعدام و مجازات ماه ها بر بالای سر ما سنگینی می کند و تلخ تر از همه خلف سخن  که به وعده های خود عمل نمی کند .
 شاید امام جمعه بهتر از هر کسی می داند که ما قاتل نبوده و نیستیم اما عجب است که به رغم اظهارات شفاهی مکرر  مبنی بر اقدام رضایت از شکایت برای ازادی ما دو نفر همجنان هیچ کاری صورت نگرفته و تغییری در وضعیت پرونده و حکم ما به وجود نیامده است .
 ای کاش روزی فرا برسد که همه ما به قولها و وعده هایمان عمل بکنیم .
لقمان و زانیار مرادی
زندان رجایی شهر کرج
اذر ۱۳۹۱

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193 

هیچ نظری موجود نیست: