۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه

استمداد خواهی معلم زندانی و بازنشسته محمد امین آگوشی از مقامات سیاسی و حقوق بشری جهان



ریاست جمهوری امریکا،
ریاست پارلمان اروپا ،
ریاست سیاست خارجه اروپا خانم کاترین اشتون،
ریس جمهور عراق جناب آقای طالبانی،
رئیس اقلیم کردستان عراق جناب آقای مسعود بارزانی،
ریاست کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد،
با سلام،
اینجانب محمد امین آگوشی معلم بازنشسته زندانی اهل پیرانشهر ۵۳ ساله به اتهام ارتباط با حکومت اقلیم کردستان از سوی شعبه اول دادگاه نظامی ارومیه به مدت ۱۰ سال تبعید در زندان مرکزی زاهدان محکوم شده ام و بیش از ۴ سال است تحمل حبس می نمایم .
 نظر به اینکه ۷ نفر عائله و مادر پیری هم دارم و حدود ۳۰۰۰ کیلومتر از خانواده ام دور شده ام و اینک در زندان مرکزی زاهدان با داشتن انواع بیماریهای مهلک و مزمن و در سخت ترین شرایط زندانی می باشم و به علت دوری مسافت و نداشتن هزینه  راه خانواده ام هرگز قادر به ملاقاتم نبوده و نیستند .
با آنکه کاملا بیگناه بوده و در یک دادگاه و دادرسی ناعادلانه محکوم شده ام هدف از تبعید بنده آزار و اذیت اعضاء خانواده ام بوده و آنها قصد دیگری نداشته اند بارها و به تعداد زیاد با مقامات ذیربط و مسئولین عالی رتبه جمهوری اسلامی مکاتبه کرده و تا به حال هیچ گونه جوابی نگرفته ام .
از آنجا که با این سن و سال و شرایط سخت زندان خانواده من بیشتر آسیب می بینند از مقامات عالی رتبه بالا به طور جدی و در قالب عمل تقاضا دارم تصمیمی اتخاذ گردد هر چه زودتر از زندان آزاد گردیده تا به آغوش خانواده بی پناه و از هم پاشیده ام بازگردم .
با احترام زیاد ،
معلم زندانی بازنشسته محمد امین آگوشی
زندان مرکزی زاهدان
مورخه ۲۳ آبان۹۱


گزارش فوق به مقامات سیاسی و حقوق بشری ارسال گردید


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: