۱۳۹۱ آبان ۱۷, چهارشنبه

انتقال 3 تبعه افغانستان به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل ۳ زندانی دیگر  از سالن ۴ معروف به سالن افغانها واحد ۲ زندان قزل حصار کرج جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند.
صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه حداقل ۳ زندانی  از سالن ۴ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج به سلولهای انفرادی جهت  به اجرا در آوردن حکم ضد بشری  اعدام منتقل شدند. سالن ۴  واحد ۲ زندان قزل حصارکرج محل نگهداری  زندانیان اتباع افغانستان می باشد وبیش از ۱۰۰ نفر از آنها در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند .  هر ۳ زندانی از اتباع افغانستان می باشند.
یکی از ۳ زندانی بنام  محمد نور زهی فرزند عبدالله ۳۸ ساله که نزدیک به ۳ سال است  در زندان قزل حصار زندانی است. این زندانی  بیگناه است و تنها به دلیل اینکه شماره تلفن همراه وی در حافظه شماره تلفن همراه شخص دیگری بوده است به اعدام محکوم شده است و امروز او را جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام به سلولهای انفرادی منتقل کردند.
از طرفی دیگر ۱۰ زندانی که روز گذشته به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند صبح امروز در زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شدند
اسامی بعضی از آنها به قرار زیر می باشد  :
۱-ـ هادی تاجیک ۴۶ ساله از اتباع افغانستان که بیش از  ۳ سال در سالن ۴ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۲-ـ شهرام یداللهی ۳۲ ساله بیش از ۳ سال است که در سالن ۱ واحد۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۳- ـ احمد تجری ۳۰ ساله بیش از ۳ سال  است که در سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۴-ـ اصغر فرجی ۳۲ ساله در سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۵-ـ حمید غلامی ۲۸ ساله نزدیک به ۱ سال در سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۶-ـ قهرمان قاسمی ۲۷ ساله نزدیک به ۱ سال در سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
۷-ـ  یوسف از سالن ۳  واحد ۲ زندان قزل حصار کرج
۸ ـ زندانی که معروف به سرهنگ می باشد از اعضای سپاه پاسداران و از معلولین جنگ می باشد
 رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای سیاست اجرای حکم اعدام و سرکوب خونین مردم ایران را تعیین می کند این سیاست توسط شبکه آخوندها  که درراس  قوه قضاییه آن آخوند صادق لاریجانی ،در وزارت اطلاعات آخوند مصلحی وشبکه تبلیغاتی آن که تحت امام جماعت شهرها عملا می کنند و با سواستفاده از نام دین اسلام به جنایتهای فجیع که در ضدیت کاملا با هر دین ، آیین  و مذهب می باشد اقدام می کنند.شبکه تبهکار آخوندها در ایران ، منطقه و جهان مشغول  جنایت علیه بشریت می باشند و سعی دارند به  جنایتهای خود  تحت لوای مذهب مشروعیت بخشند.این اعدام ها به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه به اجرا گذشته می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، انتقال گروهی  حداقل  ۳ زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام برای ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند  و از دبیر کل ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضایی بین المللی جهت محاکمه وی می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ آبان ۱۳۹۱ برابر با ۰۷ نوامبر ۲۰۱۲
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: