۱۳۹۰ آبان ۲۱, شنبه

ضرب و جرح و اذیت و آزار زندانیان بی دفاع در بند 1 زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" نیروهای گارد ویژه زندان به بند 1 زندان گوهردشت کرج یورش بردند و زندانیان بی دفاع را مورد اذیت و آزار و وسایل شخصی آنها را تخریب و یا با خود بردند.

روز پنجشنبه 19 آبان ماه گارد ویژه زندان به زندانیان بند 1 زندان گوهردشت کرج در طی چند ساعت 2 بار یورش بردند.یورش دوم آنها حوالی ساعت 00:30 نیمه شب بود گارد ویژه زندان ،زندانیان بی دفاع را را با اذیت و آزار و توهین و تحقیر به حسنینه سالن منتقل کردند.سپس گارد ویژه به سلولهای زندانیان یورش بردند و تمامی وسایل شخصی آنها را به عمد پخش و تخریب کردند.آنها بعضی از وسایل شخصی زندانیان مانند کار دستی و دست نوشته های زندانیان را با خود بردند.

دراین حملات وحشیانه و غیر انسانی بیش از 30 مامور گارد ویژه زندان شرکت داشتند.فرماندهی گارد ویژه را فردی بنام آقایی به عهده داشت.این فرد از شکنجه گران معروف زندان گوهردشت کرج می باشد.

حملات فوق با حضور و زیر نظر یکی از جنایتکاران علیه بشریت بنام فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان صورت گرفت . فرجی نژاد یکی از شکنجه گران زندان گوهردشت کرج می باشد که تا به حال بطور مستقیم و غیر مستقیم در قتل و نقض عضو تعدادی از زندانیان شرکت داشته است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورشهای وحشیانه و غیر انسانی علیه زندانیان و مورد ضرب و جرح و اذیت وآزار قرار دادن آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای دیکتاتور ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد می باشد.

فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران

21 آبان 1390 برابر با 12 آبان 2011

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:

کمیساریای عالی حقوق بشر

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: