۱۳۹۵ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

تجمع و اعتراض خانواده آزادی برای متوقف کردن حکم اعدام فرزندشان در مقابل دفتر آخوند لاریجانی


بنا به گزارش ارسالی  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » تجمع و تحصن اعتراضی خانواده زندانی آزادی  در مقابل دفتر آخوند صادق لاریجانی برای توقف حکم اعدام فرزندشان که در سلول انفرادی در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برد.  
از غروب روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه  تا لحظه ارسال این گزارش که حوالی ساعت ۰۲:۱۵ بامداد خانواده زندانی مصطفی آزادی که  در انتظار اجرای حکم ضدبشری  اعدام بسر می برد مقابل دفتر آخوند صادق لاریجانی دست به  تجمع و تحصن اعتراضی زده اند و خواهان صدورحکم  توقف  اعدام برای فرزندشان هستند .
خانواده آزادی روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه  مطلع شدند  که فرزندشان زندانی مصطفی آزادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلول انفرادی بند قرنطینه زندان مرکزی  زاهدان  منتقل شده است. آنها بلافاصله از کوهدشت عازم تهران شدند و روز سه شنبه صبح به دفتر آخوند صادق لاریجانی مراجعه کردند و خواهان متوقف شدن حکم اعدام فرزندشان شدند. به آنها گفته شد که قرار است صادق لاریجانی به خواسته آنها پاسخ دهد . اما تا پایان وقت اداری به آنها  پاسخی داده نشد و وقتی با اعتراض شدید خانواه آزادی مواجه شدند به آنها  گفته شد تا ساعت ۲۳:۰۰ به آنها پاسخ داده خواهد شد و پس از تماسهای مستمر این خانواده  در نهایت به آنها گفته شد که حکم اعدام وی روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه  اجرا خواهد شد.
پس ازپاسخ دفتر آخوند صادق لاریجانی خانواده ، بستگان و دوستان زندانی مصطفی آزادی تصمیم گرفتند که در مقابل دفتر لاریجانی دست به  تجمع و تحصن اعتراضی بزنند و خواستار توقف حکم اعدام فرزندشان شدند. این تجمع و تحصن اعتراضی تا زمانیکه که حکم اعدام فرزندشان  لغو نشود ادامه خواهد یافت.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، از خواست خانواده مصطفی آزادی برای توقف حکم اعدام فرزندشان حمایت می کند و خواهان متوقف شدن حکم اعدام زندانیان در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ برابر با ۱۴ فوریه ۲۰۱۷

telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: