۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

پایان پیروزمندانه اعتصاب گسترده کارگران نیشکر هفت تپه شوش


بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » روز پنجشنبه صدها کارگر نیشکر هفت تپه پس از ۳ روز اعتصاب گسترده و یک پارچه کارگران  با رسیدن به خواسته های خود پایان یافت.
روز پنجشنبه  ۸ مرداد ماه صدها کارگر نیشکر هفت تپه  که از روز سه شنبه ۶  مردادماه بصورت یک پارچه و گسترده تمامی بخشهای کارخانه نیشکر هفت تپه را فراگرفته بود پس از اینکه کارگران موفق شدن  حقوق معوقه خود را  که مربوط به خرداد ماه می باشد دریافت نمایند به اعتصاب خود پایان دادن.
مدیریت شرکت صنعتی نیشکر هفت تپه که در دست  عناصر سپاه پاسداران قرار دارد و در طی ۳ روز اعتصاب  کارگران رفتارهای تهدید آمیز و برخوردهای وحشیانه ای داشتند  تا شاید بتوانند به اعتصاب کارگران پایان دهند به شکست انجامید و آنها ناچار شدند که به خواست کارگران تسلیم شوند و حقوق معوقه کارگران را بپردازند.کارگران بخشهای مختلف شرکت صنعتی نیشکر هفت تپه پس از رسیدن به خواسته هایشان به اعتصاب پایان دادند.
کارگران نیشکر هفت تپه بطور مستمر برای رسیدن به خواسته های خویش دست به اعتصاب و اعتراضات گسترده ای زده بودند و هر بار مدیریت ضد کارگری این شرکت را وادار به تسلیم در برابر خواسته های خود نمودند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، از خواسته های به حق کارگران حمایت می کند و خواستار پایان دادن به سرکوب و عدم پرداخت حقوق کارگران پایان دهد و به خواسته آنها برای رسیدن به حقوق خویش تن دهد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۹ مرداد ماه   ۹۴برابر با۳۰ ژولای ۲۰۱۵




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: