۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

اعدام قرون وسطایی و ضد بشری یک زن زندانی در زندان قزل حصار کرج


بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز یک زن زندانی  قرچک ورامین در زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شد.
 بامداد روز چهارشنبه  ۷ مرداد ماه زن زندانی پریدخت مولایی فر ۴۳ ساله  که مادر یک فرزند بود و ۳ سال در بند مشاوره  زندان قرچک ورامین  زندانی بود در زندان قزل حصار کرج به دار آویخته شد. اتهام این زن زندانی داشتن مواد مخدر بود.
روز دوشنبه ۶ مرداد ماه زندانی پریدخت مولایی فرد همراه با زندانی رحیمه رحیمی از شهروندان افغان  که بیش از ۵۰ سال  سن دارد و ۴ سال در بند ۱ زندان قرچک ورامین زندانی است به سلولهای انفرادی منتقل شدند.   اجرای حکم  اعدام زن زندانی رحیمه رحیمی به تعویق افتاد.
  یکی از سیاستهای ویرانگر و غیر انسانی که رژیم ولی فقیه از طریق ارگانهای اطلاعاتی و نظامی خود  علیه قشر  جوان جامعه  پیش می برد ورود و پخش مواد مخدر در سطح جامعه بصورت گسترده  می باشد و حتی در زندانها نیز اقدام به پخش مواد مخدر می کند. شرایط  به حدی است که مواد مخدر نیز به مدارس راهنمایی راه یافته است.سیاست اعتیاد جوانان توسط شخص ولی فقیه تعیین شده  و وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران مجریان این سیاست ویرانگر هستند و برای  رد گم کردن ،قربانیان و مصرف کنندگان را تحت عنوان قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و گروه گروه  برای ایجاد فضای رعب و وحشت دار می زند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، اعدام جنایتکارانه و قرون وسطایی یک زن زندانی که از قربانیان سیاست معتاد کردن جوانان توسط رژیم ولی فقیه  است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و برای متوقف کردن اعدام و سیاست اعتیاد جوانان خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت  رژیم ولی  فقیه آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۷ مرداد ماه   ۹۴برابر با۲۹ ژولای ۲۰۱۵

 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشکر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه زنان سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: