۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

به دارآویختن ۱۰ زندانی از جمله ۱ هموطن بلوچ و یک شهروند افغان از زندان مرکزی کرج


بنا به گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » اعدام گروهی و قرون وسطایی  ۱۰ زندانی از زندان مرکزی کرج .

روز دوشنبه ۵ مردادماه  ۱۰ زندانی از جمله یک هموطن بلوچ و یک شهروند افغان در یک اعدام جمعی و ضد بشری از زندان مرکزی کرج به دار آویخته شدند .سن اعدام شده ها بین ۲۵ تا ۳۵ سال و از سالنهای  ۵ و۱،۲،۳،۴ زندان مرکزی کرج بودند .تمامی اعدام شده ها روز شنبه ۳ مردادماه جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند. اسامی اعدام شده ها به قرار زیر می باشد :
۱ـ ساسان سالاری۲ ـ امان الله بلوچ زهی۳ ـ مهدی رستمی۴ـ محمد حسن زاده ۵ ـ علی حسنی ۶ ـ میثم حسن نژاد ۷ ـ کاکا محمد افغان ۸ ـ رضا کرم پور ۹ ـ امید محمدی ۱۰ـ مصطفی ...
ولی فقیه رژیم آخوند علی خامنه ای بلافاصله پس از نوشیدن زهر اتمی برای ایجاد فضای رعب و وحشت در ایران به طرز جنون آمیزی اقدام به اعدام های گسترده و جمعی نموده است .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، موج جدید اعدام ها که بطور مستمر و لاینقطع در زندانهای ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که بیشتر به  اردوگاههای مرگ تبدیل شده است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن ماشین اعدامهای جمعی در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۵ مرداد ماه   ۹۴برابر با۲۷ ژولای ۲۰۱۵

 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشکر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: