۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

وضعیت و شرایط جسمی زندانی سیاسی خوزستانی در معرض خطر جدی قرار دارد

بنابه به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی ایران»  وضعیت و شرایط جسمی زندانی سیاسی کاظم خوش نمک در زندان کارون اهواز  حاد می باشد اما بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه مانع درمان وی هستند .
زندانی سیاسی کاظم خوش نمک   از بیماری گردن درد، کمر درد و آسیب به لگن شدیدا رنج می برد و  قادر به راه رفتن نیست و اکثرا به حالت دراز کش در سلول خود و در شرایط حاد جسمی بسر می برد . اما بازجویان وزارت اطلاعات مانع درمان وی هستند و او را به حال خود رها نموده اند . این مسئله باعث شده است که جان این زندانی  در معرض خطر جدی قرار گیرد.
خانواده این زندانی شدیدا تحت فشار و تهدیدات بازجویان وزارت اطلاعات قرار دارند که درمورد وضعیت و شرایط این زندانی هیچگونه اظهار نظر و  یا اطلاع رسانی نکنند  در غیر این صورت آنها هم دستگیر خواهند شد.تمامی تلاشهای این خانواده برای درمان عزیزشان تا به حال بی نتیجه باقی مانده است. 
زندانی سیاسی کاظم خوش نمک متولد ۱۳۵۸  حدودا ۷ سال است که در زندان کارون اهواز زندانی  می باشد او به اتهام  اقدام علیه امنیت نظام به ۲۰ سال زندان محکوم شده است که ۱۰ سال زندان و ۱۰ سال تبعید می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ممانعت از درمان زندانی سیاسی کاظم خوش نمک که از بیماری حاد جسمی شدیدا رنج می برد توسط بازجویان وزرات اطلاعات را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عاجل برای نجات جان این زندانی سیاسی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۶ مهرماه۱۳۹۳ برابر با۸ اکتبر ۲۰۱۴




گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



   


 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: