۱۳۹۳ آبان ۲, جمعه

اعلام اعتصاب غذای جمعی از زندانیان سیاسی در اعتراض به اسید پاشی علیه زنان در اصفهان

 
بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج که در اعتراض به اعمال ضدبشری  ماموران ولی فقیه پدرخوانده داعش که اقدام به اسید پاشی علیه  زنان و دختران میهنمان در اصفهان زده اند  از روز شنبه ۳ آبان ماه  دست به اعتصاب غذا خواهند زد . این بیانیه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:

به منظورهمدردی با زنان  مصدوم  اسید پاشی  اخیر اصفهان ما زندانیان سیاسی  زندان رجایی شهر کرج اعلام اعتصاب غذامی نماییم
زنان قهرمان سالهاست توسط حکومت ولایت فقیه به صورت مستقیم و عریان و خشن سرکوب میشوند .
نداشتن استقلال اجتماعی ، حجاب اجباری، محرومیت از دروس  دانشگاهی و...  و البته صداها محرومیت دیگر  در قانون اساسی  تنها بخش کوچکی از اقدامات  خشونت  آمیز  اعمال شده علیه  زنان است  که سالها است  به صورت  سیستماتیک  و کاملا کانالیزه  شده بر علیه  زنان  اعمال میشود.
 و اینک حاکمیت  برای  پیشبرد  اهداف  غیر  انسانی و ایجاد فضای رعب و وحشت توسط ماموران داعشی  خویش  بر علیه  زنان اقدام به  اسید پاشی  نموده است  که این خود بیانگر اوج قصاوت آنها  است .
ما زندانیان سیاسی در عملی هماهنگ با اعتراضات  مردمی  و به جهت  اعلام انزجار  از این عمل  زشت و غیر انسانی  روز  شنبه ۳ ابان ماه  ۱۳۹۳  در اعتصاب غذا خواهیم بود.
جمعی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج
آبان ۱۳۹۳
رضا اکبری منفرد ،محمد بنازاده امیرخیزی، بهنام ابراهیم زاده ،خالد حردانی ،افشین بایمانی، افشین حیرتیان،صالح کهندل ،ابوالقاسم فولادوند، شاهرخ زمانی ، سعید ماسوری ، محمد علی منصوری ، اسدالله هادی ، لطیف حسنی ، میثاق یزدان نژاد


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193




 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: