۱۳۹۳ مهر ۲۱, دوشنبه

وضعیت و شرایط آقای کاظمینی بروجردی همچنان در ابهام است


گزارش ارسالی زیر توسط خانواده و نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی جهت ارسال به سازمانهای حقوق بشر ی جهانی ، رسانه ها و سایر مراجع بین المللی  در اختیار  « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است . متن گزارش به قرار زیر است.
  از روز  شنبه ۱۲ مهر ماه تاکنون از وضعیت و همچنین محل نگهداری آقای کاظمینی بروجردی کوچکترین اطلاعی در دست نیست .
خانواده آقای بروجردی به شدت تحت نظر قرار گرفته و تهدید شده اند بطوری که تماس و اطلاع رسانی آنان تقریبا غیر ممکن شده است . مراجعات خانواده و بستگان به زندان اوین و دادگاه ویژه روحانیت  بی تاثیر بوده و خانواده هیچ پاسخی بجز تحقیر ، توهین و تهدید دریافت نکره اند . همچنین از روز گذشته شایعاتی مبنی بر کشته شدن آقای بروجردی در زندان رسیده است.
این خبر دریافتی ، نگرانیهای خانواده و طرف داران آقای بروجردی را به شدت افزایش داده است و وضعیت سلامت این زندانی  عقیدتی را در هاله ای از ابهام فرو برده است .
همچنین ، تعدادی از هواداران آقای بروجردی در داخل ایران پیام های تهدید  آمیز دریافت کرده و یا تحت تعقیب قرار گرفته اند و حتی چند نفر از آنان اکنون متواری شده اند.
از آنجایی که در روز اول مهر ماه ۱۳۹۳ از سوی دادستان ویژه روحانیت به خود آقای بروجردی اطلاع داده شده است که به زودی اعدام می شود و از روز نهم مهر ماه ایشان توسط مسئول اجرای احکام زندان به همراهی  نیروهای گارد ویژه از سلولش بیرون برده شده و همچنین از روز ۱۲ مهر ماه که خود آقای بروجردی در ملاقات کوتاهی به خانواده  اعلام کرده است که در سلول قرنطینه  قبل از اعدام با دست و پای در غل و زنجیر قرار دارد تاکنون، هیچ اطلاعی از در در دست نیست.
آقای سید حسین کاظمینی بروجردی هشت سال است که در زندان تحت شکنجه  به بیماریهای مختلفی دچار شده است و نیاز مبرم به پزشک ، دارو و مراقبتهای پزشکی . و این شرایط ، وضعیت این زندانی را بحرانی تر می کند .
 که در این شرایط بحرانی ما نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی به اطلاع همگان می رسانیم که از نظر ما آقای کاظمینی بروجردی مفقود شده است و با توجه به سابقه جنایتهای جمهوری اسلامی و کشتن زندانیان بی دفاع در زندان توسط این رژیم جنایتکار، تا زمانی که ما از زنده و سلامت بودن ایشان رسما مطلع نشویم، از سازمان ملل، مقامات کشورهای  دنیا ، اشخاص و سازمانهای مدافع حقوق بشر ، اصحاب رسانه و همه وجدانهای بیدار خواستاریم که برای روشن شدن وضعیت ایشان و همچنین تایید یا تکذیب خبر فوت آقای کاظمینی بروجردی اقدام جدی و فوری انجام دهند.
علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی که در راس نظامی است که قانونش مبتنی بر خواست شخص ایشان است در هر صورت ، مسئول مستقیم جان آقای کاظمینی بروجردی است و باید پاسخگو باشد.

خانواده و نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی
 ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: