۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

اعدام جنایتکارانه ریحانه جباری را محکوم می کنیم

بنابه اطلاعیه دادستانی ولی فقیه صبح امروز ریحانه جباری  در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شد
ریحانه جباری  طراح که در سن ۱۹ سالگی توسط یکی از مامورین وزارت اطلاعات که قصد تعرز به وی را داشت به دفاع از خود پرداخت و فرد متعرض  به هلاکت رسید . به دستور قوه قضاییه  ولی فقیه او را دستگیر و پس از سالها زندان و اذیت و آزار به اعدام محکوم نمود .
صدور حکم اعدام موجی از اعتراضات بین المللی و داخلی را در بر داشت .عفو بین الملل در آخرین اطلاعیه مطبوعاتی خودکه  شب گذشته صادر نمودخواستار متوقف کردن حکم اعدام ریحانه جباری شد.اما علیرغم  اعتراضات بین المللی و داخلی روز گذشته  قوه قضاییه ولی فقیه شتاب زده خانواده وی را فراخواند و به آنها اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر او را اعدام خواهد نمود.
رژیم ولی فقیه که خصلت و خوی زن ستیزی دارد  پس از اینکه مامورانش با طرح و برنامه قبلی  دست به اعمال هولناک اسید پاشی علیه دختران و زنان در اصفهان نمودند و این مسئله باعث موج عظیمی از تنفر و اعتراضات داخلی  بین المللی گردید. این اعتراضات گسترده  که دختران و زنان در آن نقش محوری دارند. شتاب زده اقدام به جنایتی دیگری ، اعدام ریحانه جباری نمود تا شاید فضای رعب و وحشت در بین مردم و بخصوص زنان را شدت بخشد.
یکی از شیوه های غیر انسانی ولی فقیه جنایتهای خود را با جنایتی هولناک  دیگری می پوشاند
فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران اسید پاشی علیه دختران و زنان و اعدام ضد بشری ریحانه جباری را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از شورای امنیت سازمان ملل متحد برای متوقف کردن اعمال ضدبشری آخوند علی خامنه ای پدر خوانده داعش در ایران خواستار اقدامات عملی و فوری است.
   
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳ آبان۱۳۹۳ برابر با۲۵ اکتبر ۲۰۱۴

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193پ




 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: