۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

محکومیت سنگین و غیر انسانی از سلسله محکومیتها علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی بدون ابلاغ به وی


گزارش افشاگرانه زندانی سیاسی ارژنگ داودی  از حکمی سنگین و ضد بشری از سلسله احکامی که علیه وی صادر شده است . این حکم  نه در مرحله بدوی و نه در مرحله تجدید نظر هرگز به وی ابلاغ نشده است.این گزارش جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها و ارسال به سازمانهای حقوق بشری در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است متن گزارش به قرار زیر می باشد:

با یاد خدا
ایرانیان جهان متحد شویم
با درود به تمام جان نثارداشته گان راه آزادی بشر
با سلام به تمامی انسان های آزادی خواه، دموکرات منش و نیک اندیش جهان
و تجدید پیمان با تمامی جمهوری خواهان دموکرات و سکولار ایرانی

هم میهنان،

پس از گذشت ۲۲ روز ، امروز ۱۴\۷\۱۳۹۳ بطور اتفاقی مطلع شدم پرونده ای که به شماره ۹۳۰۳۱۸\ج  در تاریخ ۱۳\۲\۱۳۹۳در شعبه بلاتصدی ۲۶ بیدادگاه انقلاب تهران به جانشینی چماقدار بی سروپایی به نام ماشاءالله احمد زاده مورد رسیدگی قرار گرفت و کینه توزانه به صدور ۲ سال حبس تعزیری یعنی اشد مجازات برای اتهام اعلام شده منجر گردید اینک در شعبه ۳۶ تجدید نظر بیدادگاه انقلاب نیز عینا تأیید!؟ و جهت درج در سوابق اینجانب به اجرای احکام زندان رجایی شهر ارسال شده است.
قابل توجه اینکه رأی مزبورنه در مرحله بدوی و نه در مرحله تجدید نظر هرگز به من ابلاغ نشد. هر چند رأی مورد بحث در مرحله بدوی به وکیل مربوطه ابلاغ گردیده اما رأی مورد نظر هنوز هم به مشارالیه ابلاغ نشده است ؟!
یادآور می شود این پرونده در پی شکواییه شماره ۱۳۳۰۵\۲\۲۰۹\ب مورخ ۱۰\۸\۱۳۹۱  رییس بند ۲۰۹ ـ از نوچه های لاجوردی معدوم ـ تحت عناوین اتهامی زیر تشکیل شده است :
اتهامات :
« اقدام به برهم زدن نظم بند ۲۰۹ و سخنرانی برای سلولهای همجوار و گزارش از وضعیت خود و تحریک آنها به استقامت و توهین به رهبری با نوشتن شعار روی سرویسهای بهداشتی »
شایان ذکر است که قبلا در سال ۸۳ نیز طی نامه صادره به شماره ۸۳\۲۶\۲۰۵ در شعبه در شعبه ۲۶ بیدادگاه انقلاب تهران به تصدی یک جوثومه مسلم فساد و تباهی معروف به حسن حداد که همراه سعید مرتضوی ملعون، فجایع شنیع کهریزک را آفریده و آبروی ایران و ایرانی را در سطح جهان خدشه دار کردند، تحت همین موضوع اتهامی یعنی توهین به شیخ شیره چی !؟علی خامنه ای و با استناد به همین ماده ۵۱۴ به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شده بودم که دوران محکومیت آن به تازگی به پایان رسیده است !؟ ولی بلافاصله تحت همان عنوان و با استناد به همان ماده قانونی مجددا حکم دقیقا مشابهی علیه من صادر گردیده تا که من همچنان قربانی ستمبارگی فقیه خونخوار بمانم.
به پیوست تصویر وضعیت پرونده فوق تحت عنوان قرار ردیف ۹ به حضور همگان ایفاد می گردد.
زنده باد ایرانی ، پاینده باد ایران
برقرار باد آزادی ، گسترده باد دموکراسی
در اهتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی
ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده، زندانی سیاسی
بند ۴ سالن ۱۲ زندان رجایی شهر
۱۲ مهرماه ۱۳۹۳





www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



   


 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: