۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن



بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن جهت انتشار در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است.
متن بیانیه به قرار زیر می باشد
با سلام
به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن ،اینجانبان زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان فرارسیدن روز جهانی زن را به تمام زنان دنیا بخصوص زنان حماسه ساز ایران که همواره در تاریخ این مرز و بوم نقشی پررنگ و فعال داشته اند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
 و با عنایت به اینکه چند دهه است که زنان بزرگوار ایرانی با محدودیت ها و مشکلاتی چون تحصیل ، اشتغال ، بیمه و تأمین اجتماعی مواجه می شوند متاسفانه یک تشکل قوی و ملی جهت حمایت از حقوقشان در ایران شکل نگرفته است .
 ما امیدواریم این محدودیت ها و مشکلات برای زنان ایرانی مرتفع گردد و آرزو می کنیم که این شیرزنان قهرمان پرور به حقوق مسلم خویش دست یابند و همچنین اینجانبان همواره حمایت و همبستگی خود را با زنان زندانی  سیاسی در تمام زندانهای ایران اعلام نموده
و از مقامات محترم سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر درخواست داریم تا از دولت ایران آزادی آنها را خواستار شوند .
زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان
اسفند ۱۳۹۱
امضاکنندگان : ایرج محمدی ،محمد امین آگوشی ،احمد پولادخانی ، امیر طالب ، حبیب ریگی، عبدالوهاب ریگی، عبدالغنی کلغوزه ای ، فرید شجاعی ، عبدالخالق شاهوزهی ، حامد وکالت، عابد بمپوری ، ناظر ملازهی، بشیراحمد حسین زهی ، عماد الدین ملازهی ، فضل الله شه بخش، خالد شه بخش.


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: