۱۳۹۱ اسفند ۲۸, دوشنبه

درد و رنج معلم بازنشسته زندانی در آستانه عید نوروز


 
پیام نوروزی معلم بازنشسته زندانی که در آستانه عید نوروز جهت انتشار در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است.
متن پیام نوروزی به قرار زیر می باشد:
نوروز در پیش است خانواده های زیادی بدون سرپرست بوده و سفره غمشان در سفره هفت سین گشوده می شود بچه ها و مادرانی که پدر و شوهرانشان در زندانها بسر برده و با گرانی و فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و آهی در بساط ندارند .
 امسال پنحمین بهار و نوروزی است که ۵ فرزند ، همسر و مادر پیرم جای شادی خون گریه کرده و اشک می ریزند .نمی دانم به چه جرمی به ۱۰ سال تبعید در زندان انهم در دورترین نقطه ایران دور از محل سکونتم محکوم شده ام .
تاوان و جرم من تنها این است که حدود سی وچند سال در منطقه  محروم و مرزی شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی به بچه های خردسال مردم درس داده ام و بعد از بازنشستگی به اتهام ناروا و جرم ناکرده نفی بلد شده ام .
تازه قاضی صادرکننده رأی هود را نماینده تام الاختیار خدا دانسته و بنده را به حد و اتهام محاربه محکوم کرده است .از همه امکانات در زندان که سایر مجرمین سابقه دار از آن بهره مند بوده محروم گشته ام .
 از جامعه جهانی می خواهم به راستی فریادهای ما را به گوش انسانهای باوجدان برسانید و اعلام می کنم من و سایر افراد مثل من چرا باید مورد خشم و کینه و انتقام شدید برخی افراد مغرض قرار گرفته که نه تنها به ما رحم نشده است بلکه خانواده ما هم مورد هدف و نیات مغرضانه آنها قرار گرفته اند .
با احترام
محمد امین آگوشی
۲۲ اسفند ۱۳۹۱
زندان  مرکزی زاهدان



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: