۱۳۹۵ آبان ۱۳, پنجشنبه

تشدید اذیت و آزارها ،فشارها و محدودیتهای غیر انسانی علیه خانواده بروجردی و بستگان و دوستان آنها



بنابه  گزارش ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در اریران»  فشارها ، اذیت و آزارها  و محدودیتها علیه خانواده زندانی عقیدتی کاظمینی بروجردی شدت یافته است.
در طی چند هفته  گذشته فشارها و اذیت و آزارها و محدودیتهای غیر انسانی علیه خانواده آقای کاظمینی بروجردی تشدید شده است از جمله این اقدامات  اقدام به قطع بدون دلیل تلفن این خانواده  و همچنین اختلال در تلفنهای دوستان و بستگان این خانواده می باشد که می تواند از خانم اکرم ولی  و فرزندش که از دوستان خانواده بروجردی هستند نام برد.
خانواده زندانی عقیدتی آقای بروجردی در طی سالیان گذشته بطور مستمر و سیستماتیک  تحت فشار، اذیت و آزار و محدودیتهای غیر انسانی قرار داشته و دارند.
زندانی عقیدتی آقای کاظمینی بروجردی حدود  ده سال است که  بی‌وقفه در زندان بوده و از حقوق اولیه انسانی مانند  مرخصی استعلاجی، داشتن وکیل مستقل و استفاده از دارو و امکانات پزشکی محروم می باشد. ادامه حبس این زندانی عقیدتی در حالی است که حتی بر اساس احکام ناعادلانه دستگاه قضایی خود رژیم ولی فقیه ، دوران حبس او در ابتدای سال جاری به پایان رسیده و ایشان بدون دلیل قانونی همچنان در زندان به گروگان گرفته شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، تشدید فشارها ، اذیت و آزارها و محدودیتهای غیر انسانی علیه خانواده زندانی عقیدتی کاظمینی بروجردی ، بستگان و نزدیکان آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدمات لازم برای پایان دادن به اذیت و آزار و محدودیهای غیر انسانی علیه خانواده های زندانیان سیاسی در ایران است.

فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران
۱۴آبان٩٥ برابر با ۰۳ نوامبر ٢٠١٦

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل
Tel.:0031620720193


طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: