۱۳۹۵ آذر ۶, شنبه

یورش وحشیانه پاسداران ولی فقیه به منزل آتنا دائمی و دستگیری وی


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » یورش  پاسداران  قرارگاه ثارالله  ولی فقیه آخوند علی خامنه ای ضدبشر به منزل  خانواده دائمی و دستگیری وحشیانه فعال مدنی  آتنا دائمی.
روز شنبه ۶ آذر ماه حوالی ساعت ۰۸ صبح پاسداران قرارگاه ثارالله ولی فقیه وحشیانه  به منزل خانواده دائمی یورش بردند . در این یورش وحشیانه تعدادی از پاسداران زن و مرد  ولی فقیه بدون ارائه برگه بازداشت و معرفی خود حضور داشتند ، یکی از پاسداران زن وقتی که با اعتراض خانواده دائمی و خانم آتنا دائمی مبنی  برخوردهای وحشیانه آنها مواجه شد در مقابل چشمان حیرت زده اعضای خانواده اقدام به برخورد خشونت آمیز نمود و دست خانم آتنا دائمی را پیچاند.
ماموران اطلاعات سپاه پاسداران ولی فقیه در این یورش وحشیانه دائما خانم آتنا دائمی را تهدید می کردند و با عربده کشی می گفتند : که دیگر کارت تمام است، می بریمت و دیگر بر نمی گردی.
زندانی سیاسی آتنا دائمی ۲۹ ساله  در ۲۹ مهرماه ۱۳۹۳ با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی  بند ۲ – الف که در دست بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران ولی فقیه است منتقل گردید و به مدت ۸۶ روز تحت بازجویی و شکنجه های روحی و جسمی قرار داشت و با اتهام سازی و پرونده سازی بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران  در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب توسط آخوند مقیسه از جنایتکاران علیه بشریت محاکمه  و به حکم سنگین  ۱۴ سال زندان محکوم گردید. در اثر فشارهای داخلی و بین المللی  در دادگاه تجدیدنظر حکم غیر قانونی و غیر انسانی وی به وثیقه تبدیل گردید و پس از طی کردن ۱۶ ماه بازداشت در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ آزاد شد. اما مجددا در شعبه ۲۶ دادگاه تجدید نظر فردی به نام قمی زاده حکم سنگین، غیر قانونی و غیر انسانی ۱۴ سال را به ۷ سال تقلیل داد.
یکی از شیوه های  غیر انسانی بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران  و وزارت اطلاعات که توسط افرادی تحت عنوان قاضی  که منصوب این ۲ ارگان سرکوبکر ضدبشری هستند هیچگاه پرونده افراد بسته نمی شود و دائما پرونده آنها با پرونده سازی واهی و دروغین باز نگه داشته می شود  تا هر وقت بخواهند فعالین زنان ، مدنی ،دانشجویان، کارگران ، اقوام و مذاهب را تحت عناوین مختلف به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت دستگیر و به زندان منتقل کنند.
دستگیری فعالین زنان، دانشجویان، کارگران،فعالین سیاسی، اقوام و مذاهب  از سیاست اصلی تعیین شده آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی است و به دستور وی صورت می گیرد
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه به منزل خانواده دائمی و دستگیری خانم آتنا دائمی را محکوم می کند و خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط وی و تمامی زندانیان سیاسی در ایران است و همچنین از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواهان دخالت برای آزادی خانم آتنا دائمی است


فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران
۶ آذر٩٥ برابر با ۲۶ نوامبر ٢٠١٦

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل
Tel.:0031620720193


طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: