۱۳۹۵ مرداد ۱۶, شنبه

۲ جوانی زندانی در زندان زاهدان در آستانه اجرای حکم ضدبشری اعدام قرار گرفته اند


بنابه گزارات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار گرفتن ۲ زندانی در آستانه اجرای حکم اعدام در زندان مرکزی زاهدان.
زندانی یونس جمشید زهی  متولد ۱۳۶۷ در دی ماه  ۱۳۹۲ به منظور اثبات بی گناهی خویش خود را  به نیروی انتظامی  معرفی نمود اما او بازداشت و پس از آن به وی اتهام مشارکت در قتل داده و به هر دوی آنها حکم اعدام می دهند و اخیرا حکم آنها به تایید دیوان عالی ولی فقیه در آمده است .
زندانی یونس جمشید زهی  در آستانه اجرای حکم ضدبشری اعدام قرار گرفته است و هر زمان حکم ضد بشری اعدام در حق وی به اجرا در خواهد آمد. بنابه به گفته این زندانی  او بی گناه است و ماموران از بی گناهی وی مطلع هستند ولی با این حال قصد اجرای حکم وی را دارند.
او از مراجع حقوق بشری و تمامی انسانهای انسان دوست خواهان دفاع از وی برای نجات جانش است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صدور بی وقفه احکام ضدبشری اعدام  و اجرای اعدام های گروهی که بطور مستمر ادامه دارد را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و سرکوب خونین مردم ایران توسط رژیم ضدبشری ولی فقیه آخوند علی خامنه ای وسایر  آخوندهای همدست وی خواستار پایان دادن به سکوت  و پیش بردن اقدامات عملی برای پایان دادن به اعدام و کشتار در ایران است.


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ برابر ۰۶ اوت  ۲۰۱۶


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: