۱۳۹۴ شهریور ۱۵, یکشنبه

پرونده سازی و محاکمه مجدد زندانی سیاسی علی معزی در دادگاه انقلاب ولی فقیه


 بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » انتقال بالاجبار  زندانی سیاسی علی معزی به دادگاه انقلاب و سکوت مطلق وی در برابر سئوالهای مقیسه از اعضای کمیته مرگ زندانیان سیاسی در دهه ۶۰.
  روز یکشنبه  ۱۵ شهریور ماه زندانی سیاسی علی معزی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ حوالی ساعت ۰۹:۰۰ با زور و تهدید از بند خارج  و با دست بند و پابند و تعداد کثیری از نیروهای سرکوبگر به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران منتقل گردید و توسط آخوندی به نام مقیسه رئیس این شعبه برای دومین بار با اتهامات مشابه مورد محاکمه قرار گرفت . زندانی سیاسی علی معزی دادگاه های ولی فقیه آخوند علی خامنه ای را غیر مشروع ، فاسد و غیر قانونی دانسته و از حضور در آنها خوداری می کند ولی  زندانبانان ولی فقیه هر بار با ضرب و شتم و و رفتارهای وحشیانه وی را به دادگاه های ولی فقیه منتقل می کنند .صبح امروز زندانی سیاسی علی معزی وقتی که بالاجبار به دادگاه فرمایشی ولی فقیه برده شد ، در اعتراض به این مسئله اقدام به سکوت نمود و از پاسخ دادن به اتهامات ساختگی وزارت اطلاعات خوداری کرد. آخوند مقیسه از اعضای کمیته مرگ زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷  خطاب به وی گفت: ما باز هم تو را به اینجا خواهیم آورد.
آخوند جنایتکار علیه بشریت مقیسه اتهاماتی مانند تبلیغ و اقدام علیه نظام علیه زندانی سیاسی بکار برد.
زندانی سیاسی علی معزی پیش از این در شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج توسط آصف حسینی از افرادی که تحت عنوان قاضی  مجری فرامین وزارت اطلاعات است با همین اتهامات محاکمه و در آستانه پایان محکومیتش به ۱ سال زندان محکوم گردید.از آنجایی که زندانی سیاسی علی معزی دادگا ههای ولی فقیه را غیر قانونی وفاسد می داند و حاضر نیست که در چنین دادگاه هایی که احکام آن توسط وزارت اطلاعات مشخص شده است شرکت کند  برای انتقال او به دادگاه ولی فقیه به ریاست قاضی آصف حسینی مورد یورش وحشیانه زندانبانان ولی فقیه قرار گرفت و پیشانی وی به نردهای فلزی کوبیده شد  که منجر به شکاف برداشتن پیشانی وی شد و در حالی که دچار خونریزی بود آصف حسینی  او را محاکمه و به ۱ سال زندان محکوم کرد.
 این اتهامات در حالی به آقای معزی وارد می شود که در زندانهای ولی فقیه زندانی می باشد و او بارها به شکنجه گاه های وزارت اطلاعات در بند ۲۰۹ زندان اوین و بند سپاه زندان گوهردشت کرج برده شده و آخرین بار به مدت ۴ ماه در سلولهای انفرادی بسر برد
زندانی سیاسی علی معزی از بیماری سرطان پروستات ، بیماری کلیوی و سایر بیماریها رنج می برد و هنگامی که در حال معالجه بیماری سرطان پروستات خود بود دستگیر و از آن زمان تاکنون از درمان جدی وی خوداری می کنند.
 سیاست سرکوب ، شکنجه ، اذیت و آزار و صدور احکام سنگین علیه زندانیان سیاسی در ایران توسط شخص آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و مجریان اصلی آنها آخوند صادق لاریجانی و آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات و  بازجویان تحت امر وی در وزارت اطلاعات ولی فقیه هستند .
لازم به یادآوری است که آخوند مقیسه از اعضای کمیته مرگ زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ می باشد که منجر به قتل عام هزاران زندانی سیاسی در زندانهای مختلف ولی فقیه  گردید. این آخوند جنایتکار علیه بشریت با سوء استفاده از نام مقدس قاضی هزاران جوان ایرانی را به طناب  دار سپرده است. این جنایتکار علیه بشریت از آخوندهای درنده خو می باشد و با وحشیگری هر چه تمام تر با زندانیان سیاسی و خانواده های آنها رفتار می کند. او همچنین تا به حال تعداد کثیری از مادران پارک لاله ، دانشجویان ، کارگران و زندانیان سیاسی را به احکام سنگین و غیر انسانی محکوم نموده است
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،پرونده سازی بازجویان وزارت اطلاعات  و ۲ بارمحاکمه وی آنهم با یک اتهام  توسط دادگاه های انقلاب ولی فقیه  را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و اعمال سرکوبگرانه خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۵ شهریور ۹۴برابر با۰۶ سپتامبر۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: