۱۳۹۴ شهریور ۲۱, شنبه

انتقال حداقل یک زندانی به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام

 
بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» انتقال حداقل یک زندانی به سلولهای انفرادی زندان مرکزی زاهدان جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام.
روز پنجشنبه ۱۹ شهریور ماه  زندانی جاویدان مرادی فرزند غلامعلی ۳۵ ساله که ۱۲ سال است در زندان بسر می برد از بند ۸ زندان مرکزی زاهدان خارج و به سلولهای انفرادی بند قرنطینه جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل گردید او همچنان در سلول انفرادی درانتظار حکم ضدبشری اعدام بسرمی برد. این زندانی به اتهام داشتن مواد مخدر محکوم به اعدام شده است .
 زندانیانی که به اتهام مواد مخدر دستگیر می شوند در دادگاه های  انقلاب که از روند قضایی عادلانه برخوردار نیست مورد محاکمه قرار می گیرند و به اعدام محکوم می شوند . اکثرا آخوندها در راس شعبه های  این دادگاه ها  قرار دارند.
عامل اصلی ورود مواد مخدربه ایران و ترانزیت آن به سایر کشورها  سپاه پاسداران و بخصوص سپاه تروریستی قدس می باشند از طرفی دیگر این ۲ نیرو عامل پخش مواد مخدر در ایران و بخصوص در زندانها می باشند.اما رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای  برای رد گم کردن ،قربانیان خود را برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه گروه گروه به دار می کشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،استمرار تقریبا روزانه  اعدام های گروهی در زندانهای ولی فقیه را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و شکنجه و دستگیری مردم در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۱ شهریور ۹۴برابر با۱۲ سپتامبر۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: