۱۳۹۳ تیر ۲۱, شنبه

بیهوش شدن ۲ زندانی عقیدتی اهل سنت کرد در سلولهای انفرادی زندان قزل حصار کرج


بنابه گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»۲ تن از زندانیان عقیدتی اهل سنت در ۳۰ ـ مین روز اعتصاب غذا  بیهوش و به بهداری زندان منتقل شدند .
روز جمعه ۲۰ تیر ماه  زندانیان عقیدتی جهانگیر دهقانی و حامد احمدی در ۲۹ـمین روز اعتصاب غذا بیهوش شدند و با برانکارد از سلولهای انفرادی به بهداری زندان منتقل شدند و پس از ۴ ساعت نگهداری در بهداری، آنها را به سلولهای خود بازگرداندند.وضعیت ۴ زندانی عقیدتی اهل سنت که در ۳۰ ـ مین روز اعتصاب غذای خود بسر می برند وخیم می باشد و ۲ زندانی نامبرده  برای دومین بار است که بیهوش می شوند و به بهداری زندان منتقل می شوند .
این چهار زندانی عقیدتی اهل سنت  هنگامی که برای اجرای حکم ضدبشری اعدام از زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی زندان قزل حصار کرج منتقل شدند  در اعتراض به قصد اجرای حکم ضدبشری اعدام خویش دست به اعتصاب غذا زده اند.
آنها اعلام کرده اند تا زمانیکه رسما حکم اعدامشان لغو نشود و به زندان گوهردشت کرج کنار دوستانشان باز گردانده نشوند به اعتصاب غذای خود ادامه خواهند داد.
جنایتکار علیه بشریت آخوند علی خامنه ای برای حفظ قدرت ضدبشری خود سعی دارد همانگونه که در سوریه و عراق از طریق سپاه تروریستی قدس و فرمانده جنایتکارش قاسم سلیمانی  با دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی جنگ خونینی را به راه انداخته است،این شیوه را نیز در ایران بکار ببرد تا شاید به حاکمیت ضدبشری خویش ادامه دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران نسبت به جان ۴ زندانی عقیدتی اهل سنت که در شرایط وخیم جسمی بسر می برند هشدار می دهد و از هموطنان در داخل و خارج می خواهد که اعتراضات خود را نسبت به این عمل ضدبشری که رژیم ولی فقیه  در حال مرتکب شدن است رسا تر نمایند و همچنین از کمیسر عالی حقوق بشر می خواهد نسبت به جنایتهای  رژیم ولی فقیه سکوت ننماید و پرونده جنایت علیه بشریت آن را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارسال نماید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۱ تیر۹۳ برابر با ۱۲ ژولای۲۰۱۴


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
دبیر کل سازمان ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193




طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: