۱۳۹۳ تیر ۲۱, شنبه

تهدید و اذیت و آزار روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی


بنابه گزارش ارسالی به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»  دو تن از  مسئولین دادگاه روحانیت در سلول آقای کاظمینی بروجردی حاضر شدند و او را مورد تهدید و اذیت و آزار قرار دادند.
روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۲ تن از مسئولین دادگاه ویژه روحانیت ( سرکوب روحانیون) به نام های محمد موحدی و مرتضی بختیاری به سلول روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی مراجعه کردند و نسبت به انتشار خبر آتش سوزی در بند ویژه روحانیت سخت ناراحت بودند و او را در این رابطه مورد بازخواست و اذیت و آزار قرار دادند.
این ۲ مهره سرکوبگر ولی فقیه آخوند علی خامنه ای ابتدا با ملایمت ودادن وعده و وعید سعی داشتند  او را وادار نمایند تا  از مخالفت با سیاستهای سرکوبگرانه آخوند علی خامنه ای دست بردارد .
ولی وقتی با مخالفت آقای کاظمینی بروجردی مواجه شدند با برخوردی خشن و غیر انسانی به تهدید و اذیت و آزار وی پرداختند و او را تهدید کردند که به سلولهای انفرادی بند سپاه ( شکنجه گاه سپاه پاسداران) منتقل خواهند کرد ،مورد شکنجه و حذف فیزیکی قرار خواهند داد. موحدی خطاب به آقای بروجردی گفت:  تو مرتد و محارب هستی وتو آبروی نظام را می بری .تو در لباس پیامبر و اسلام آبروی پیامبر را برده ای تو مرتد هستی و با بیگانگان ساخته ای .وی به آقای بروجردی اعلام کرد در صورت ادامه دادن به افشاگری و مقابله با حکومت ،باعواقب سختی مواجه خواهی شد.
لازم به یادآوری است  موحدی پیشتر دادستان ویژه روحانیت و اکنون قاضی این دادگاه است و مرتضی بختیاری که وزیر سابق دادگستری بوده است اکنون از مقامات ویژه دادگاه روحانیت است.
آقای بروجردی که هشتمین سال از دوره محکومیت یازده ساله حبس خود را در زندان اوین سپری می کند بارها مورد تهدید، اذیت و آزار مسئولین دادگاه ویژه روحانیت  واقع شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، تهدید  و اذیت و آزار روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۱ تیر۹۳ برابر با ۱۲ ژولای۲۰۱۴


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
دبیر کل سازمان ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

 

    


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: