۱۳۹۳ تیر ۲۶, پنجشنبه

شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی یک زندانی در زندان مرکزی زندان زاهدان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  شکنجه وحشیانه یک زندانی بی دفاع توسط زندانبانان ولی فقیه در زندان مرکزی زاهدان.
روز سه شنبه ۲۴  تیرماه زندانی  اسماعیل رضایی  حدودا ۲۸ ساله  از بند ۷ زندان مرکزی به فردی به نام  خزایی  مدیر داخلی زندان مراجعه کرده  و به این فرد  گفته است  که چند ماه است  به وی اجازه ملاقات با خانواده اش داده نشده  و نسبت به این مسئله اعتراض کرده بود.
 بلافاصله پس از این اعتراض ،به دستور خزایی مدیر داخلی زندان  این زندانی به بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل شده و توسط شکنجه گری به نام  میرکمالی مورد شکنجه وحشیانه قرار می گیرد.میر کمالی  ابتدا ا او را کاملا عریان کرده سپس به پا ودست هایش پابند و دستبند می زنند و وحشیانه او را شکنجه می دهند ، میر کمالی شکنجه گر زندان مرکزی زاهدان به این مسئله اکتفا نمی کند و او را در گرمای شدید  ظهر روی موزائیکهای داغ  برای مدت طولانی قرار می دهند که منجر به تاول زدن بدن وی می شود.
این زندانی بی دفاع همچنان در شکنجه گاه قرنطینه  بدون درمان قرار دارد و ناله ها و فریادهای درد این زندانی بند قرنطینه را فرا گرفته است . این زندانی حدودا ۱ سال است که بصورت بلاتکلیف در زندان بسر می برد .
این اعمال قرون وسطایی و ضدبشری در ماه رمضان صورت می گیرد و درحالی که آخوندهای جنایتکار علیه بشریت این ماه را ماه رحمت  می نامند اما رحمت آنها اینگونه به اجرا گذاشته می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی علیه این زندانی بی دفاع را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۶ تیر۹۳ برابر با ۱۷ ژوئیه۲۰۱۴


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است









هیچ نظری موجود نیست: