۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان در رد اظهارت کذب آخوند صادق لاریجانی



بیانیه زندانیان سیاسی در مورد اظهارات کذب آخوند صادق لاریجانی که از زمانی  که او در این سمت منصوب شده است موج تصاعدی و هولناکی از اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام کودکان  و اعدام های گروهی بلا وقفه ادامه دارد.این بیانیه جهت انتشار در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
آقای لاریجانی در اظهارات خود می گوید که ما اعدام سیاسی نداشته ایم و دم از حکومت اسلامی می زند ، اسلام دین عدالت و حقوق برابر و برادری و سرتا پای انصاف و عدل است .
 در گفتار لاریجانی محاربه آمده است که دشمنی با خدا را می گویند. آیا کسانی که از حق و حقوق خود و یک ملت دفاع می کنند می توان به آن مارک دشمنی با خدا زد؟ اگر جنبشی یا حرکتی تشکیل شده، به ناچار دست به سلاح شدند، از ظلم ها اینها و ستم و تبعیضی که این نظام به اصطلاح اسلامی کرده است !
این آقایان که ادعای اسلام را می کنند آیا اسلام گفته است که حق و حقوق یک ملت را ندهند و میلیلاردها دلار  ازبیت المال که همان  خزانه ملی کشور است که حق این ملت است را این ظالمان نظام بخورند و کسی نیست که از آنها سوال کند که این پولها به کجا رفته است؟
.آیا اسلام گفته است که در بازداشتگاهها بخصوص در بازداشتگاه کهریزک ، سال ۸۸ به جوانها تجاوز کنید .آیا اسلام گفته است تا مساجد را خراب کرده و مردم هایی که در مساجد هستند سرکوب کنند و آنها حق دفاع از خود را نداشته باشند؟
آیا اسلام گفته است چند نفر را به خاطریک  سرقت چند هزار تومانی در ملأعام اعدام کنند ولی عوامل حکومتی  که هزاران میلیارد تومان پول مردم را دزدیه اند بدون مجازات اند  ؟ اینها موارد دیگری است از جنایت اینها که به نام اسلام کرده اند که بخشی ازجنایت این رژیم سلطه گر است .
اسلام این جنایت را رد می کند .در نظام سلطه گر ولایت فقیه  خیلی ها را به خاطر اینکه از حق و حقوق خود و ملت دفاع کرده اند را گرفته ، اعدام کرده و اعدام می کنند وخیلی از  جوانان و قشرهای دیگر جامعه به بهانه تروریست بدون هیچ  مدرک و با زور شکنجه اعدام کرده اند و خیلی ها  دیگر در انتظار اعدام هستند .بخصوص در زندان زاهدان ۱۳ زندانی سیاسی  هستند که در انتظار اعدام  بسر می برند. در اسلام شکنجه حرام است ولی  اینها در وزارت اطلاعات  در کل ایران شکنجه گرهایی دارند که شکنجه های خیلی وحشتناک و قرون وسطایی  همانند  لخت کردن انسانها و تهدید به تجاوز  را بکار می برند.
ما این حرفهایی را که آقای لاریجانی که رئیس قوه قضاییه است و این ظالمان که خودشان دشمن خدا و خلق خدا هستند را محکوم می کنیم و از حامیان حقوق بشر در سازمان ملل عاجزانه تقاضامندیم تا هر چه سریعتر جلوی این همه ظلم و ستم را بگیرند و قوه قضاییه ایران را و این ظالمان را جزو لیست تروریست بزنند و تقاضای آزادی تمام زندانیان سیاسی را در ایران داریم .
جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان مرکز بلوچستان ایران
اردیبهشت ۱۳۹۲
عبدالوهاب ریگی، ناصر ریگی،  حبیب الله ریگی،جهند ریگی ،  اسحاق ریگی،حمید ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای ریگی، بشیراحمد حسین زهی، نوید شجاعی، حامد وکالت، ناظر ملازهی، محمدامین آگوشی، ایرج محمدی، امیر طالبی مرند، عابد بم پوری ، اسحاق کلکلی  
Info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: