۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

شکنجه های وحشیانه زندانبانان ولی فقیه منجر به شکسته شدن پای یک زندانی شد



بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»شکنجه های وحشیانه و پرونده سازی علیه زندانیان بی دفاع در زندان مرکزی بندر عباس.
روز شنبه ۴ خرداد ماه زندانی احمد رحیمی ۲۱ ساله که ۱۴ ماه است به اتهام سرقت در زندان بسر می برد و پدر وی از کشته شدگان جنگ می باشد ، در مقابل چشمان حیرت زده سایر زندانیان  بطور وحشیانه مورد شکنجه فردی به نام عبدالله موحد که یکی از مدیران داخلی واز شکنجه گران زندان  است قرار گرفت . شکنجه گر عبدالله موحد چندین بار جفت پا روی کف پای این زندانی بی دفاع پرید که در اثر این ضربات کف پای این زندانی از ۲ ناحیه شکست.
پس از ساعتها تحمل درد ،این زندانی به بهداری زندان منتقل شد ولی به دلیل نبود وسایل لازم برای درمان وی پزشک بهداری دستور انتقال او را به یکی از بیمارستانهای خارج از زندان صادر کرد.اما عبدالله موحد مانع انتقال این زندانی  به خارج از زندان شد و به پزشک بهداری و این زندانی گفت: باید از پا ناقص شود تا درس عبرتی برای دیگر زندانیان باشد.
رفتارها و برخوردهای غیر انسانی و وحشیانه  با هموطنان اهل تسنن در زندان بندرعباس به صورت یک روال می باشد. روز سه شنبه ۷ خرداد ماه نیروهای گارد ویژه و پاسداربندها به سلولهای زندانیان بند ۱ یورش بردند این یورش وحشیانه به فرماندهی و با حضور بهرام کشتکار رئیس اطلاعات زندان صورت گرفت. تمامی زندانیان را از سلولهای خود به محوطه بند بردند.بدستور بهرام کشتکار پاسداربندی به نام امین یوسفی در وسایل شخصی زندانی اهل تسنن محمد علی امیری ۳۶ ساله ۲ دستگاه تلفن موبایل و مقداری مواد مخدر قرار می دهد.بلافاصله پس از بازگرداندن زندانیان به سلولهایشان مجددا به سلول ۶ که زندانی محمد علی امیری در آن زندانی است یورش بردند و به بهانه کشف ۲ دستگاه موبایل و مواد مخدر او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به سلولهای انفرادی منتقل کردند.
این ۲ جوان زندانی به دلیل اعتراض علیه شرایط غیر انسانی زندان مورد شکنجه و پرونده سازی زندانبانان ولی فقیه قرار گرفتند. شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی علیه زندانیان بطرز جنون آمیزی ادامه دارد.
شکنجه های وحشیانه زندانیان در زندان بندر عباس توسط حسن مرسلپور رئیس زندان، حاج محمودی رئیس بازرسی زندان و با نفوذترین فرد در زندان، بهرام کشتکار رئیس اطلاعات زندان صورت می گیرد.این ۳ فرد از جنایتکاران علیه بشریت در زندان بندر عباس می باشند  
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، شکنجه های وحشیانه علیه زندانیان بی دفاع که از حقوق خود دفاع می کنند را محکوم می کند و ازکمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
 ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ برابر با ۳۱ می ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: