۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان به مناسبت روز جهانی کارگر



زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان طی بیانیه ای روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران ایران تبریک گفتند و خواستار آزادی تمامی کارگران زندانی در ایران شدند.این بیانیه جهت   انتشار در رسانه ها در اختیار« فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
اینجانبان زندانیان سیاسی زندان زاهدان روز اول ماه می روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران و زحمتکشان دنیا به خصوص طبقه کارگر کشور ایران تبریک عرض می نماییم و تاسف شدید خود را از اخراح بی رویه کارگران و تعطیلی کارخانجات و مراکز تولیدی که باعث رکود اقتصادی و سرخوردگی در جامعه ایران شده است اعلام می نماییم .
 مهمترین دغدغه فکری مان امروزه موج شدید بیکاری در بین جوانان برومند ایرانی علی الخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی که هر روز نیز به آمار آنان افزوده می گردد می باشد و متأسفانه در این برهه زمانی که موج شدید بیکاری در حال غوغاست و اکثر مشاغل نیز متأسفانه در صورت اشتغال زایی ، ناپایدار بوده و ثبات شغلی در جامعه وجود ندارد ، تعدادی از فعالین کارگری و اعضای جمعیت دفاع از حقوق کارگران ایران با اتهامات واهی و بی اساس دستگیر و روانه زندان می گردند تا کسی نتواند درد این طبقه مظلوم و بی دفاع را به گوش جهانیان برساند .
اینک اینجانبان به عنوان فعاللین و زندانیان سیاسی از مقامات محترم سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر درخواست داریم تا از مقامات دولت ایران آزادی زندانیان کارگر را خواستار گردند .
زندانیان سیاسی زندان زاهدان
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲

امضاکنندگان : ایرج محمدی، محمد امین آگوشی، امیر طالب، احمد پولادخانی، حبیب ریگی، عبدالوهاب ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای ، فرید شجاعی ، عبدالخالق شاهوزهی، حامد وکالت، عابد بمپوری ، اسحاق کلکلی، ناظر ملازهی، بشیراحمد ملازهی، عمادالدین ملازهی ، هوشنگ شهنوازی، سلمان میامی، خالد شه بخش، گل محمد شه بخش ، محمد پاک نیت

Info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: