۱۳۹۹ مرداد ۱۱, شنبه

عتراضات گسترده و اعتصاب کارگران نیشکر هفت وارد ۴۸ – مین روز خود شد


بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» کارگران نیشکر هفت تپه به تجمعات اعتراضی گسترده  و اعتصاب  خود در ۴۸ مین روز خودشان  ادامه دادند. 

روز شنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ تجمعات اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه از مقابل فرمانداری شهر شوش آغاز و در خیابانهای شهر ادامه یافت. پس از ۴۸ روز   یکی از نمایندگان مجلس آخوندها در تجمع اعتراضی کارگران حضور یافت اما او پس از چند دقیقه طاقت دوام آوردن در گرمای شدید در میان کارگران را نیاورد.
اعتراضات و اعتصاب کارگران ۴۸ روز در گرمای بالای ۵۰ درجه که طاقت فرسا است ادامه دارد. کارگران نیشکر هفت تپه  خواهان پرداخت حقوق معوقه  چندین ماه خود هستند. آنها همچنین نسبت به خصوصی سازی که قصد انهدام کارخانه و بیکار شدن هزاران کارگر را دارند معترض هستند.
 آخوندها و سپاه تروریستی  پاسداران تحت عنوان خصوصی سازی ،کارخانه ها و صنایع مادر کشور را به نازلترین قیمت بین خودشان و عواملشان دست به دست می کنند  و نهایتا منجر به انهدام کاملا آنها و بیکار شدن هزاران کارگر می شوند. 
علیرغم گرمای شدید ، شرایط حاد معیشتی ، تهدیدها و یورشهای وحشیانه گاه و بیگاه شکنجه گران وزارت اطلاعات ولی فقیه و سپاه پاسداران تروریست ،کارگران نیشکر هفت تپه بر خواسته های به حق خویش تاکید دارند و تا رسیدن به خواسته های خویش به اعتراضات و اعتصابات گسترده ادامه خواهند داد. 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  از خواسته های به حق  کارگران نیشکر هفت تپه حمایت می کند و از تمامی اقشار جامعه در ایران بخصوص از کارگران و کارمندان شرکت ملی نفت و گاز ایران می خواهد  با پیوستن به اعتصابات و اعتراضات از خواسته های به حق تمامی کارگران حمایت کنند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ برابر با  ۰۱اوت ۲۰۲۰


@hrdai1
telegram me/hrdai
hrdairan@gmail.com
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: