۱۳۹۹ مرداد ۱۲, یکشنبه

گسترش اعتراضات و اعتصابات در پالایشگاه ها و صنایع گاز در نقاط مختلف جنوب کشور

 

بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اعتراضات گسترده و اعتصاب کارگران در پالایشگاه ها و صنایع گاز به سایر پالایشگاه ها و صنایع گاز گسترش یافت .

از صبح روزیکشنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹ تجمعات اعتراضی و اعتصابات  گسترده  کارگران در پالایشگاه ها  و صنایع گاز ایران گسترش یافت. کارگران پالایشگاه جفیر نیز در نزدیکی اهواز و فاز ۱۴ پارس جنوبی به اعتصاب  سایر پالایشگاهها و صنایع گاز پیوستند .
اعتراضات و اعتصابات کارگران پالایشگاه نفت آبادان، پالایشگاه نفت سنگین قشم، پالایشگاه پارسیان لامرد و فازهای ۲۲ و ۲۴ پارس جنوبی کنگان وارد دومین روز خود شد .
کارگران پالایشگاه و مراکز اقتصادی جنوب اعلام کردند که تا رسیدن به خواسته های خویش به اعتراضات و اعتصابات ادامه خواهند داد.
آنها در اعتراض به شرایط سخت کار، نبود امکانات ایمنی و رفاهی و پرداخت نشدن به موقع حقوق و مزایا اعتصاب کرده‌اند 

لازم است که کارمندان، کارگران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر بخشها به این اعتصابات گسترده بپیوندند تا از خواسته های کارگران معترض حمایت کنند و خواسته های خود را برآورده نمایند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  از خواسته های به حق  کارگران پالایشگاه ها و صنایع گاز حمایت می کند و از تمامی اقشار جامعه در ایران بخصوص از کسبه و بازاریان و سایر صنایع کشور می خواهد  با پیوستن به اعتصابات و اعتراضات از خواسته های به حق تمامی کارگران حمایت کنند.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ برابر با  ۰۲اوت ۲۰۲۰


@hrdai1
telegram me/hrdai
hrdairan@gmail.com
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: