۱۳۹۹ شهریور ۲, یکشنبه

عتراضات گسترده کارگران نیشکر هفت تپه در ۷۰- مین روز اعتصاب و اعتراض در مقابل فرمانداری شوش

  

بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در۷۰-مین روز اعتصاب و اعتراضات خود اقدام به برگزاری اعتراضات گسترده ای در مقابل فرمانداری شوش نمودند.

 

روز یکشنبه  ۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه همراه با اقشار مختلف کارگری و اجتماعی اعتراضات گسترده ای را مقابل فرمانداری شوش برگزار کردند. این اعتراضات از صبح امروز آغاز و همچنان ادامه دارد. کارگران در این اعتراضات گسترده اقدام به سر دادن شعار های مختلفی نمودند.

در این اعتراضات همچنین  نمایندگان کارگران  شرکت کننده در مذاکرات اقدام به سخنرانی برای کارگران نمودند و بر اتحاد و همبستگی بین کارگران که رمز پیروزی آنها  تاکید نمودند.

کارگران نیشکر هفت تپه که تا به حال بر اعمال سرکوبگرانه  و تهدید و سایر اشکال آن با اتحاد و همبستگی و ایستادگی خویش چیره آمده اند و نیروهای  شکنجه گر اطلاعاتی و سرکوبگر ولی فقیه را  تا این لحظه پس زده اند. حال نمایندگان مجلس آخوندها که بخوبی از خواسته های کارگران مطلع هستند اما با وعده و وعید و بازدید و حضور در اعتراضات کارگران سعی دارند که از تن دادن به خواسته های به حق کارگران شانه خالی کند.

خواسته های کارگران به حق و حداقلی است و بسرعت  قابل اجرا هستند .

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفته در ۷۰- مین روز اعتصاب خویش بار دیگر تاکید کردند که تا رسیدن به تمامی خواسته های خویش از اعتصاب و اعتراض کوتاه نخواهند آمد 

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  از خواسته های به حق و حداقلی  کارگران کشت و صنعت  نیشکر هفت تپه حمایت می کند و از تمامی اقشار جامعه در ایران می خواهد به حمایت از  اعتصاب و اعتراضات به حق تمامی کارگران بپاخیزند.

 

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ برابر با  ۲۳اوت ۲۰۲۰

 

 

@hrdai1

telegram me/hrdai

www.hrdai.net

http://hrdai.blogspot.com

hrdairan@gmail.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: