۱۳۹۹ مرداد ۱۹, یکشنبه

حمایت بازنشستگان از اعتصاب و اعتراض کارگران نیشکر هفت تپه

  

بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » جمعی از باز نشستگان با حمل پلاکاردی در محل اعتراضو اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه حضور یافتند و حمایت خود را از آنها اعلام کردند. 

 

روز یکشنبه  ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ اعتراض و اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه برای ۵۶- مین روز  در مقابل فرمانداری شوش ادامه یافت.

 جمعی از بازنشستگان فرهنگیان و تامین اجتماع با حضور در جمع اعتراضی کارگران نیشکر هفته  در مقابل فرمانداری شوش و با حمل پلاکاردی که بر روی آن نوشته شده است: * ما بازنشستگان فرهنگی و تامین اجتماعی همرا با دیگر اقشار زحمتکش از مبارزات کارگران هفت تپه حمایت می کنیم و همصدا با آنان خواستار تامین مطالبات شان هستیم*

علیرغم گذشت ۵۶ روز از اعتصاب و اعتراض کارگران نیشکر هفت تپه که در گرمای طاقت فرسا  در مقابل فرمانداری شوش و راهپیمایی در خیابانهای آن ادامه دارد ولی همچنان به خواسته های به حق کارگران پاسخی مشخص و منطقی داده نمی شود. 

ولی کارگران اعتصاب کننده نیشکر هفت تپه  پایدار و استوار تاکید دارند تا رسیدن به تمامی خواسته های خود به اعتراض و اعتصاب ادامه خواهند داد. 

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  از خواسته های به حق  کارگران نیشکر هفت تپه حمایت می کند و از تمامی اقشار جامعه در ایران می خواهد به حمایت از  اعتصاب و اعتراضات به حق تمامی کارگران بپاخیزند.

 

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

۱۹ مرداد ۱۳۹۹ برابر با  ۰۹اوت ۲۰۲۰

 

 

@hrdai1

telegram me/hrdai

www.hrdai.net

http://hrdai.blogspot.com

hrdairan@gmail.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: