۱۳۹۵ تیر ۶, یکشنبه

دعوت زندانی سیاسی ارژنگ داودی از ایرانیان خارج از کشور برای شرکت گسترده در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس


فراخون  زندانی سیاسی ارژنگ داودی برای شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان  در ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۵  در پاریس  جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه های در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
 
در این سرزمین بی پرنده و بهار
که سراسر زندانی بی کرانه ای است
با طلوع سپیده دم  فردا
 دست های آزادی از وفور زندگی سرشار می شود
با اهدای صمیمانه ترین درودها به روان پاک جان نثاران فقید راه آزادی بشر
به استحضار همگان می رسانم که رژیم جعلی سر آمده از انقلاب ۵۷ نه تنها آزادی ، دمکراسی ، صلح ، حقوق و عدالت را برای ما ایرانیان به ارمغان نیاورد و نه تنها میلیونها تن از هموطنان و اندیشمندان ما را در سراسر گیتی پراکنده کرد بلکه خود نیز به ورطه روزمرگی در افتاد و دیری نپایید که به یک رژیم بی بند و بار و فاقد مشروعیت داخلی و بین المللی تبدیل شد. این نظام فاسد که اصولا انسانیت را ارج نمی نهد . در ۳۷ سال گذشته با زور سرنیزه به کمک انواع مزدوران وحشت و دهشت اعم از اطلاعاتی ،امنیتی ، حفاظتی و حراستی که دست پروده دو ارگان مخوف سپاه و بسیج هستند تمامی دگر اندیشان سیاسی و روشنفکران اجتماعی برخواسته از اقشار و اصناف گوناگون کشو را چنان بی مهابا سرکوب نموده که دیگر تنها راه چاره برای  رهایی از شر ستمکاران زالو صفت حاکم فقط و فقط مبارزه سازمان یافته و تلاش همه جانبه برای تغییر کلیت رژیم قرون وسطایی فقیه و به ثمر رساندن انقلاب سوم یعنی انقلاب دمکراتیک ایرانیان است که لازمه آن نیز همکاری صمیمانه در میان بخشهای ریز و درشت اپوزسیون جمهوری خواه در داخل و خارج کشور است.
آزدیخواهان ایران و جهان،همه به خوبی میدانیم که هدف هر انسان فرهیخته ای  بایستی علاوه بر به حساب آوردن دیگران احترام گذاری شایسته به تنوع دیدگاه ها و فرهنگ های مختلف اجتماعی همراه با عاشقان استوار ... باشد برای آنچه که می تواند در زندگی میلیونها مردم ستمدیده تفاوت ایجاد کند در حق واقع ما به خاطر تلاش مسرانه برای تحقق همین آرمانها است که در سیاه چال های استبداد گرفتار مانده ایم        اینک نیزاز  درون سلولهای تنک و تاریک رژیم فاسد فقیه دستان امیدوار خود را بسوی تمامی آزادیخواهانی دراز می کنیم که برای نجات ایران و  ایرانی می کوشند و به سهم خود از همه آنان دعوت به عمل می آورم تا در گردهمایی ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ( نهم ژوئیه ۲۰۱۶ ) در پاریس حضور به هم برسانند . پیشا پیش ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه برگزارکنندگان این گردهمایی مقدم یکایک شرکت کنندگان را گرامی داشته و از تمام کسانی که از راه دور یا نزدیگ دل در گروتاثیر گذاری هر چه گسترده تر اینگونه آکسیونهای الهام بخش دارند صمیمانه سپاسگزاری می نماییم .
زنده باد ایرانی ،
پاینده باد ایران،
پیروز باد مبارزات حق طلبانه ایرانیان،

ارژنگ داودی
زندان رجایی شهر
تیر ماه ۱۳۹۵



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: