۱۳۹۵ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

بیانیه زندانیان سیاسی آرش صادقی ،علی معزی، علی امیر قلی وبهنام موسیوند در حمایت ازفعال کارگری جعفر عظیم زاده


بیانیه ۴ زندانی سیاسی همبند فعال کارگری جعفر عظیم زاده در حمایت از خواسته های وی جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است متن بیانیه به قرار زیر می باشد :
همه که نباید حتما با اعدام بمیرند،
در جهانی که مسئولان و متصدیان امور در پس هر خطا و خسرانی از مردم پوزش می طلبند و یا استعفا و تن به محاکمه می دهند ، در ایران ما از شومی نظام، همیشه مردم قربانی و مقصرند.
 هم بندی ما جعفر عظیم زاده پس از نزدیک به ۵۰ روز اعتصاب غذا ، دارد نفسهای آخرش را خرج می کند. اما سیستم ضد انسانی قضایی ایران بر باطل خود ایستاده و حاضر نیست حتی از زبان افراد رده پایینش لااقل اعلام کند که در پرونده های صنفی با عنوان اتهام اقدام علیه امنیت ملی تجدید نظر می شود یا اعلام کند که اعاده دادرسی آنها پذیرفته می شود .
 چرا ؟ چون قصد جان جعفر را دارند و هیچ شرمی از ارائه ماهیت خود و قتلهای درون زندان ندارند. چرا که زبونانه اقتدار نظامشان را در زجر کش کردن زندانیان و شلاق زدن کارگران و جوانان می بینند. آن از زهرا کاظمی، آن هم از محسن دگمه چی و منصور رادپور ، آن هم از هدی صابر و آن هم  از ستار بهشتی و شاهرخ زمانی و حالا اینک نوبت جعفر عظیم زاده .
پس هشدار؛ که بی راه نبود آن جمله معروف  دادستان رژیم در آستانه جان باختن دگمه چی که گفت: « همه که نباید حتما با اعدام بمیرند».
بله به نظر این جانیان مرگ تدریجی هم یکی از این راه هاست که می شود تقصیر را هم به گردن قربانی انداخت.
 ننگ بر جلادان،
 درود بر نگهبانان شرف آزادگی،
آرش صادقی، علی معزی، علی امیر قلی، بهنام موسیوند
بند ۸ زندان اوین
خرداد ۱۳۹۵


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: