۱۳۹۵ خرداد ۱۷, دوشنبه

چهارمین روز اعتصاب غذای نوکیش مسیحی ابراهیم فیروزی در زندان گوهردشت کرج

 
 بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » اعتصاب غذای زندانی عقیدتی ابراهیم فیروزی در اعتراض به عدم درمان نوکیش مسیحی  مریم نقاش زرگر که در زندان اوین زندانی و در اعتصاب غذا بسر می برد و اعلام هبستگی با خواسته های وی.
زندانی عقیدتی و نوکیش مسیحی  ابراهیم فیروزی محبوس در بند ۱۰ زندان گوهردشت کرج  از روز شنبه ۱۵ خرداد ماه در اعتراض به عدم درمان نوکیش مسیحی زندانی مریم نقاش زرگر محبوس در زندان اوین و در حال اعتصاب غذا دست به اعتصاب غذا زد.
روز یکشنبه ۱۶ خرداد ماه مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج او را احضار نمود و با تهدید و فشار از او می خواهد که به اعتصاب غذای خودش پایان دهد در غیر این صورت او را  به بند ۶ که پیوسته در آن  باند مافیایی که زیر نظر مردانی می باشند با زندانیان سیاسی و عادی ایجاد درگیری خونین می نمایید که منجر به قتل و معلولیت زندانیان می شود و یا  اینکه او را به بند ۷ که در آن زندانیان معتاد نگهداری می شوند منتقل نماید. اما نوکیش مسیحی زندانی خطاب به مردانی گفت : من برای نجات جان هم کیش خویش دست به اعتصاب غذا زده ام و شما هر کاری را که می خواهیم می توانید انجان دهید .
خواسته نوکیش مسیحی زندانی ابراهیم فیروزی که در اعتصاب غذا بسر می برد به قرار زیر می باشد : رسیدگی پزشکی کامل به ناراحتی قلبی نوکیش مسیحی زندانی مریم نقاش زرگر در زندان اوین است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،ضمن محکوم نمودن هموطنان نوکیش مسیحی به صرف عقاید آنها و عدم درمان بیماریهای حاد آنها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار دخالت برای پایان دادن به اعمال غی انسانی و قرون وسطایی رژیم ولی فقیه در زندانهای وی است.
.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ برابر ۷ ژون  ۲۰۱۶


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: