۱۳۹۴ دی ۱۶, چهارشنبه

اعتصاب غذای زندانی سیاسی ارژنگ داودی وارد ۳۲-ـ مین روز اعتصاب غذا و دار شد


 گزارشی از اعتصاب غذا و داروی زندانی سیاسی ارژنگ داودی که توسط خودش تهیه و جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها « در اختیار فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن گزارش به قرار زیر می باشد:
  امروزسه شنبه ۱۶ دیماه ۹۴ ، ۳۰ روز از اعتصاب غذا و دارو اینجانب  ارژنگ داودی می گذرد ولی متاسفانه باند جنایتکار حاکم در سازمان زندانها و .... چه به طور مستقیم و چه به طور غیر مستقیم هنوز کمترین واکنشی به خواستهای برحق ، اخلاقی و قانونی اینجانب از خود نشان نداده اند.
اسامی بعضی از اعضای این باند منحوس به قرار زیر است :
۱ـ علی اکبر میر صانعی معاون فرهنگی سازمان زندانها
۲ـ مرتضی کامکار معاونت امنیت
۳ـ محمد عزیزی نماینده وزارت اطلاعات در زندان رجایی شهر
۴ـ مرتضی نصیری پور رئیس اجرای احکام
۵ـ علیرضا خورشیدی قاضی ناظر بر زندانیان امنیتی
۶ـ عباس حاجیلو دادیار ناظر بر زندانیان سیاسی
۷ـ فرزین رئیس دفتر دادستانی تهران و نماینده تام الاختیار اداره حقوقی اطلاعات سپاه
 از همه اینها مهمتر آنکه :
۸ـ محمد ابراهیم حسینی شریف بانام مستعار نجمه ( رئیس بند مشترک سپاه و اطلاعات در زندان رجایی شهر ) که هم تمام عزل و نصب ها  ـ و هم سایر امور دیگر زندان رجایی شهررا  زیر نظر و به دستور مستقیم او انجام می گیرد نیز علیرغم وقوف کامل نسبت به این حق کشی آشکار که زبانزد تمامی زندانیان عادی نیز شده است کمترین واکنشی از خود بروز نداده اند.
یادآور می شود که از تاریخ ۸ \۱۰\۹۴ تاکنون آقای بهنام ابراهیم زاده از فعالان مبارز کارگری و بعضی دیگر از هم بندیان از جمله آقای ابراهیم فیروزی نوکیش مسیحی از زندانیان  بند ۱۰ سالن ۳۲ به منظور حمایت از خواسته های برحق اینجانب  ارژنگ داودی و نقض فاحش حقوق ام با اعلام اعتصاب غذا به حمایت از من برخاستند که مورد تهدید مسئولان زندان قرار گرفته اند .
جای تعجب اینجاست که اهالی رژیم بیگانه پرست خامنه ای و شرکا که برای مرگ فرد فتنه گری  موسوم به شیخ نمر در عربستان سعودی گلو پاره می کنند حاضر نیستند که نسبت به حق مسلم ایرانیان که حتی در زندانهای قرون وسطایی رژیم ددمنش فقیه به آنها ظلم و ستم روا داشته می شود به قدر ذره ای نیز از خود واکنش نشان دهند.
زهی بی شرمی ، زهی پررویی      

زندانی سیاسی ارژنگ داودی
 معلم نویسنده وشاعر
 دی ماه ۱۳۹۴






           

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: