۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

پایان اعتصاب غذا و داروی فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده و زندانی سیاسی ارژنگ داودی با رسیدن به تمامی خواسته هایشان


فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده که در حمایت از خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داودی دست به اعتصاب غذا زده بود ،پس از ۲۱ روز اعتصاب غذا و تن دادن  قوه قضاییه ولی فقیه به  تمامی خواسته های  زندانی سیاسی ارژنگ داودی  روز دوشنبه  ۲۸ دی ماه همراه با زندانی سیاسی ارژنگ داودی به اعتصاب غذا و داروی خود پایان داد . وی طی بیانیه ای پایان اعتصاب غذا و داروی خود و زندانی سیاسی ارژنگ داودی را اعلام  نمود. این بیانیه  جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها  در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است .بیانه به قرار زیر است:

ایستادگی و پایداری در برابر دوست بازی و قدرت نمایی
ملت بزرگ ایران،
بالاخره پس از ۴۷ روزاعتصاب غذا و دارو زندانی سیاسی ارژنگ داودی به نتیجه رسید و مسئولین قضایی مجبور به پذیرش حقانیت و خواسته های به حق وی شدند.
این می رساند که ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی ، هرچند تلخ و رنج آور است ولی دیر یا زود ثمره شیرین خود را به نمایش می گذارد.
اینجانب زندانی سیاسی و فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده بعنوان یک همبندی،عزم راسخ این مبارز قدیمی را می ستایم و به مقامات قضایی توصیه می کنم که بهتر آن بود که دادستان جعفری دولت آبادی و عباس حاجیلو قاضی ناظر بر امور زندانیان سیاسی بسیار زودتر از این دست از لجاجت بیهوده برمی داشتند. امیدواریم که من بعد برای دروغ گویان و یاران پراکنده آنها در حکومت ارزشی قائل نشوند و آنطور که در زندان شایع شده متهم به دوست بازی نشوند.
در پایان امیدوارم که مقاومت و پایداری آقای ازژنگ داودی برای احقاق حقوق حقه خود علاوه بر اینکه برای ما ایرانیان سرمشق باشد به مقامات قضایی نامبرده این درس را بدهد که دوران زورگویی حتی در رژیم ولایت فقیه از بین رفته است.

بهنام ابراهیم زاده
فعال کارگری
دیماه۹۴





www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: