۱۳۹۴ مهر ۲۵, شنبه

هرگونه مذاکره آنها با مقامات رژیم ایران در حکم تایید جنایتهای رژیم جمهوری اسلامی است( زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان)


 نامه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان خطاب به مقامات و نمایندگان اتحادیه اروپا در رابطه با سفر کردن به ایران و ملاقات با سرکوبگران مردم ایران به منزله مشروعیت داده به اعمال ضدبشری و ترویست این رژیم در ایران ، منطقه و جهان است. این بیانه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها اختصاصا در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است . متن بیانیه به قرار زیر است: 

به مقامات اتحادیه اروپا و نمایندگان محترم پارلمان اروپا،

ضمن ادب به استحضار می رسانیم که اینجانبان زندانیان سیاسی زندان زاهدان عزیمت و تشریف فرمایی مقامات اتحادیه اروپا به کشور ایران را که یکی از ناقضین حقوق بشر در دنیا می باشد شدیدا محکوم نموده و تقاضامندیم که مقامات اتحادیه اروپا از سفر خود به ایران خودداری نمایند چون هرگونه مذاکره آنها با مقامات رژیم ایران در حکم تایید جنایتهای رژیم جمهوری اسلامی است .
مقامات اتحادیه اروپا و سایر مقامات جهانی باید با زندانیان سیاسی ، عقیدتی، فعالین کارگری ، فعالین زنان ، معلمین و سایر اقشار جامعه که مورد سرکوب  وحشیانه عوامل رژیم ولی فقیه هستند ملاقات نمایند و با آنها تعامل داشته باشند  .

زندانیان سیاسی زندان زاهدان
مهر ماه ۱۳۹۴
امضاکنندگان : ایرج محمدی، محمد امین آگوشی ، ایوب ریگی ، عبدالغفار نقشبندی،حمزه ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای، محمد آبادیان، جلال آبادیان، هادی آبادیان.



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: