۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

اعدام یک زندانی در زندان مرکزی بندر عباس


بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل یک زندانی در زندان مرکزی بندر عباس به دار آویخته شد.
روز یکشنبه ۱۹ مهر ماه زندانی محسن تیما  ۳۵ ساله پس از ۱۵ سال زندان در زندان مرکزی بندر عباس که آخرین روزهای حیات  خود را در بند ۹ زندانی بود در محوطه زندان مرکزی بندر عباس به دار آویخته شد.
موج اعدام ها حتی در روزهایی که روز جهانی علیه اعدام است در رژیم ولی فقیه به اجرا گذاشته می شود و به قوانین و مناسبتهای آن وقعی نمی نهند و اینگونه قوانین و مناسبتهای جهانی برای متوقف کردن اعدام را به سخره  گرفته می شود.اعدام ها در رژیم ولی فقیه به منظور ایجاد رعب و وحشت در جامعه که نسبت به اعدام، سرکوب ، سرقتهای نجومی ، فقر و بیکاری و هزاران موارد دیگر که جامعه را در آستانه انفجار عمومی قرار داده است به اجرا گذاشته می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های تقریبا روزانه و لاینقطع را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم میکند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹ مهر ۹۴برابر با۱۱ اکتبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: