۱۳۹۴ مهر ۱۱, شنبه

یورش وحشیانه عوامل وزارت اطلاعات به ۲ زندانی تبعیدی و زخمی نمودن آنها در زندان مرکزی زاهدان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » یورش وحشیانه اطلاعات زندان زاهدان به ۲ زندانی تبعیدی محبوس در زندان زاهدان و مورد ضرب و شتم قرار دادن آنها که منجر به زخمی شدن آنها گردید.
روز شنبه ۱۱ مهر ماه  حوالی ساعت ۱۰:۰۰ زندانیان تبعیدی در زندان مرکزی زاهدان،  زندانیان سیاسی ایرج محمدی و معلم بازنشسته زندانی محمد امین آگوشی مورد یورش گروهی از عوامل اطلاعات زندان قرار گرفتند و این ۲ زندانی از چند ناحیه زخمی شدند .بدن این ۲ زندانی علاوه بر زخمی شدن دچار کبودی از چند ناحیه شده است.
زخمهای بدن این ۲ زندانی مورد رسیدگی پزشکی قرار نگرفته  و به دلیل  نبود بهداشت در زندان ،خطر عفونی شدن محل زخمها وجود دارد.
این یورش وحشیانه و غیر انسانی علیه ۲ زندانی سیاسی تبعیدی  به فرماندهی و حضور فردی به نام جلیلی معاون اطلاعات زندان صورت گرفت . این یورش وحشیانه توسط بازجویان وزارت اطلاعات برنامه ریزی و خسروی رئیس زندان همراه با اطلاعات زندان آن را به اجرا گذاشتند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران یورش وحشیانه به زندانیان سیاسی بی دفاع توسط عوامل وزارت اطلاعات که به اطلاعات زندان معروف می باشند را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی  برای پایان دادن به سرکوب زندانیان سیاسی  و اعدام های روزانه در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوندعلی خامنه ای که از جنایتکاران جنگی و جنایت علیه بشریت است  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ مهر ۹۴برابر با۰۳ اکتبر۲۰۱۵


 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: