۱۳۹۴ مهر ۲۵, شنبه

از این رو از بده بستانهای نامشروع بعضی از کشورهای اروپایی با این سردمداران جنایت و خیانت بیزارند (زندانی سیاسی علی معزی)


بیانیه زنداندانی سیاسی علی معزی به مناسبت سفر وزیر امور خارجه آلمان به ایران و ملاقات وی با آخوندها که دستان آنها بااعدام روزانه جوانان مردم ایران و کشتار مردم منطقه آغشته به خون است و مضحکت تر از آن برگزاری کنفرانسی تحت عنوان امنیت و صلح در کشور ما که توسط آخوندها های تروریست و دیکتاتور اشغال شده است، مشروعیت دهند و با به غارت بردن منابع طبیعی مردم ایران  قصد دارند با خون جوانان ایران و مردم منطقه تجارت نمایند .این بیانیه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است متن بیانیه به قرار زیر است:
  جناب وزیر امور خارجه، دیدار شما از تهران به منظور مشارکت دادن  رژیم ایران در برنامه  کنفرانس امنیتی مونیخ موجب شگفتی است زیرا این رژیم تهران خود از معضلات امنیتی  منطقه و از بنیان گزاران تروریسم است . ملاهایی که از انواع بحرانهای منطقه ای استقبال می کنند.
... بنیان سیاسی این کار را داشته باشند . ملاهایی که از نوع بحرانهای منطقه ای استقبال می کنند مردم ایران را نمایندگی نمی کنند. بهتر است شما با زندانیان سیاسی دیدار داشته باشید تا از نزدیک با مواردی متناوب موج اعدام ها و سرکوبها آشنا شوید در اینجا جان و امنیت انسانها ارزش ندارد . حال رژیمی که به مردم خود رحم نمی کند چگونه می تواند مشکل گشای مردم دیگر کشورها باشد . دخالتهای بحران زای دیکتاتوری مذهبی در سرزمینهای منطقه آشکار تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد .
اینها از اول هر نوع جنگ و بحران را نعمت می دانستند و برای خود...  ماشین سرکوب و اعدام  و صدور بحران و تروریست را یدکش کردند .بنابر این ما شما را از عواقب مشابه اعمال مشارکت های این چنینی با این رژیم مخل امنیت و ناسازگار با صلح جهانی بر حذر می داریم .
هم میهنان ما سالهاست که از این حرکات و  اقدامات رژیم زجر می کشند و تاوان می دهند و از این رو از بده بستانهای نامشروع بعضی از کشورهای اروپایی با این سردمداران جنایت و خیانت بیزارند .
با آرزوی صلح و امنیت منطقه ای و جهانی

زندان ندامتگاه مرکزی کرج
زندانی سیاسی علی معزی
۲۴ تیر ۱۳۹۴


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: