۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

بدستور بازجویان وزارت اطلاعات زندانی سیاسی ارژنگ داودی بدون درمان و با وضعیت حاد به زندان بازگردانده شد


بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانی سیاسی ارژنگ داودی بدون هیچگونه  درمانی در حالی که وضعیت جسمی وی حاد می باشد با برانکارد به زندان گوهردشت کرج بازگردانده شد
سه شنبه شب  ۱۳ مهرماه بعد  از بیش  ۲۴ ساعت که به بیمارستان هزار تخت خوابی تهران منتقل شده بود بدون هیچ درمانی با وضعیتی حاد و نگران کننده به سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج بازگردانده شد او با برانکارد به سلولش بازگردانده شد .
علت عدم درمان را بدهی زندان به بیمارستان اعلام نمودند.
بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه کینه حیوانی نسب به این زندانی سیاسی دارند و معمولا برای سلب مسئولیت، زندانیان سیاسی که در شرایط حاد جسمی به بیمارستان منتقل می کنند ولی  بدون درمان بازگردانده می شوند.به نظر می آید که بازجویان وزارت اطلاعات  قصد حذف فیزیکی این زندانی سیاسی را دارد و همه شواهد و دلایل حاکی از آن است.
مسئولیت جان زندانی سیاسی ارژنگ داودی مستقیمان به عهده آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم می باشد . 

زندانی سیاسی ارژنگ داودی  روز دوشنبه پس از اینکه وضعیت جسمی اش حاد گردید و بیهوش شده او را بطور اورژانس به بیمارستان هزار تخت خوابی تهران منتقل کردند.   بطور ناگهانی بیهوش و به مراکز درمانی  خارج از زندان منتقل گردید.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در سال ۱۳۸۲ با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات منتقل گردید و مدتها تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت . زندانی سیاسی ارژنگ داودی بارها  به سلول انفرادی بازجویان وزارت اطلاعات منتقل گردید و هر بار به مدت طولانی تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت که منجر به صدمات جسمی و بیماریهای  مزمن در وی گردید و بازجویان وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن وی از درمان او ممانعت می کنند.
او همچنین بارها به زندانهای بندرعباس و سایر زندانها ی کشور تبعید گردید و مورد اذیت و آزار بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفت. او علیرغم اینکه در زندان بسر می برد بازجویان وزارت اطلاعات اقدام به پرونده سازی علیه وی نمودند  و پرونده او را به شعبه ۱ دادگاه انقلاب  ارجاع دادند و توسط عاصف حسینی از افراد وزارت اطلاعات که تحت عنوان قاضی مشغول سرکوب زندانیان سیاسی است بدون حضور این زندانی سیاسی و وکیلش او را به اعدام محکوم نمودند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،  عدم درمان زندانی سیاسی ارژنگ داودی به منظور زجر کش کردن وی را محکوم می کند  و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای آزادی تمامی زندانیان سیاسی در ایران است.
 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ مهر ۹۴برابر با۰۵ اکتبر ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: