۱۳۹۴ خرداد ۱۷, یکشنبه

انتقال حداق ۶ زندانی به سلولهای انفرادی زندان مرکزی ارومیه جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام


بنا به گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » حداقل ۶ زندانی از زندان مرکزی ارومیه جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند.
صبح روز یکشنبه ۱۷ خرداد ماه حداقل ۶ زندانی از بندهای  ۱۴ و ۱۵ زندان مرکزی ارومیه به سلولهای انفرادی بند قرنطینه جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شدند.
اسامی تعدادی از زندانیانی که صبح امروز به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شدند  به قرار زیر می باشد: ۱ـ بهروز درویشی ۲ـ محمد بهاء الدین ۳ـ نصرت عباسی ۴-ـ خورشید عباس نژاد ۵ ـ بهنام خلیل پور  می باشند  از هویت نفر ششم هنوز خبری در دست نیست.
گفته می شود که آنها صبح روز دوشنبه به دار آویخته خواهند شد.
در طی روز گذشته و امروز تعداد بیشماری از زندانیان  زندانهای قزل حصار کرج و زندان مرکزی کرج جهت اجرای حکم ضدبشر اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده اند.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که تعیین کننده سیاست اعدام، شکنجه و سرکوب خونین مردم ایران می باشد . این سیاست تو سط آخوند صادق لاریجانی رئیس منصوب وی در قوه قضاییه، آخوند حسن روحانی و آخوند محمود علوی به اجرا در آورده می شوند.هدف از این سیاست ضدبشری ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، موج اعدام ها که بطور مستمر و لاینقطع در زندانهای ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که بیشتربه  اردوگاههای مرگ تبدیل شده است را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی می خواهد برای متوقف کردن ماشین اعدامهای جمعی در ایران پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارجاع دهند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ خرداد ۹۴برابر با۷ ژوئن ۲۰۱۵



 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشکر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: