۱۳۹۴ خرداد ۱۱, دوشنبه

زندانی سیاسی علی معزی از سلولهای انفرادی به بند عمومی بازگردانده شد


بنا به گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »بازگرداندن زندانی سیاسی دهه ۶۰ علی معزی از سلولهای انفراد  به بند عمومی زندان مرکزی کرج .
روز دوشنبه ۱۱ خرداد ماه زندانی سیاسی علی معزی  پس از نزدیگ به ۵ روز از سلولهای انفرادی به بند عمومی زندان مرکزی کرج باز گردانده شد . او در طی این چند روز تحت فشارها و اذیت و آزارها و محدودیتهای غیر انسای  زندانبانان ولی فقیه قرار داشت . زندانی سیاسی علی معزی در روز فقط ۳ بار حق رفتن به سرویس بهداشتی را داشت و از استحمام محروم بود و در سلولی کوچک ، کثیف  که بیشتر به نگهداری حیوانات شباهت داشت زندانی بود.
هنگامیکه زندانی سیاسی علی معزی علت انتقال خویش را به سلولهای انفرادی  جویا شد به وی گفته شد که دستور قضایی است.
محکومیت زندانی سیاسی علی معزی  ۱۷ خرداد ماه پایان می پذیرد. اما بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه علیرغم اینکه او در زندان بسر می برد با پرونده سازی جدید و ارجاع این پرونده سازی به آخوند آصف حسنی که از ماموران وزارت اطلاعات می باشد و در حال حاضر تحت عنوان قاضی در شعبه ۱ کرج مشغول صدور احکام ضدبشری مانند اعدام و زندان است. آخوند آصف حسینی در حالی زندانی سیاسی علی معزی را محاکمه نمود که پیشانی او شکاف برداشته بود و دچار خونریزی بود. این آخوند جنایتکار علیه بشریت بلافاصله  اقدام به صدور حکم ۱ سال زندان در زندانهای  امنیتی نمود.
  زندانی سیاسی علی معزی آخرین بار به دلیل شرکت در مراسم تشیع و  خاکسپاری شهید راه آزادی مردم ایران  محسن دکمه چی دستگیر گردید و بیش از ۴ سال است که در زندان می باشد .
زندانی سیاسی علی معزی از بیماری سرطان پروستات ، بیماری کلیوی و سایر بیماریها رنج می برد و هنگامی که در حال معالجه بیماری سرطان پروستات خود بود دستگیر و از آن زمان تاکنون از درمان جدی وی خوداری می کنند.
 سیاست سرکوب ، شکنجه ، اذیت و آزار و صدور احکام سنگین علیه زندانیان سیاسی در ایران توسط شخص آخوند علی خامنه ای گرفته می شود و مجریان اصلی آنها آخوند صادق لاریجانی و آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات و  بازجویان تحت امر وی در وزارت اطلاعات ولی فقیه هستند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال به سلول انفرادی، مورد اذیت و آزار و ایجاد محدودیتهای غیر انسانی علیه   زندانی سیاسی علی معزی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و اعمال سرکوبگرانه خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۲ خرداد ۹۴برابر با۱ ژوئن ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: