۱۳۹۱ بهمن ۱۴, شنبه

احضار۱۰ تن از هواداران آقای کاظمینی بروجردی و تشدید فشارها علیه خانواده های آنها



 بنا بر آخرین  گزارش رسیده  از تهران،«به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» ده تن از هواداران آقای کاظمینی بروجردی برای چندمین بار به دادگاه ویژه روحانیت ولی فقیه احضار شدند.
 احضارشدگان  باید روز یکشنبه 15 بهمن ماه به دادگاه ویژه روحانیت مراجعه نمایند ،نام این افراد عبارتند از مریم عظیمی، نرگس غفارزاده، زهره شریفی ، زهرا عبداله وند، مریم قاسمی، طیبه حسینی،  فروغ همت یار و محمدرضا صادقی، رویا عراقی،  و محمد مهمان نواز .
 نظام حاکم فشارها را برآقای بروجردی و طرفدارانش به شدت افزایش داده است بطوریکه طی یک ماه اخیر این چندمین بار است که تعدادی از هواداران ایشان به دادگاه ویژه روحانیت احضار میشوند. این درحالی است که خانواده برخی از این طرفداران نیز تهدید شده و تحت فشار قرار دارند.
 پیش از این در تاریخ 18 دی ماه 1391  هواداران آقای کاظمینی بروجردی، به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده بودند و حکم دادگاه مبنی بر پرداخت جریمه نقدی بدل از حبس به آنها اعلام شده بود ولی علیرغم حکم پرداخت جریمه نقدی، در همین تاریخ اخطاریه ای برای خانواده رویا عراقی ارسال گردید  مبنی بر اینکه خانواده رویا عراقی باید ایشان را طی مدت ۲۰ روز از تاریخ مذکور به دادگاه ویژه روحانیت تحویل دهند در غیر این صورت سند ملکی ایشان که به عنوان وثیقه بوده است  ضبط خواهد شد.
لازم بذکر است که درحال حاضر این مدت زمان به پایان رسیده است ولی هنوز نه تنها پرونده در اختیار وکیل ایشان، خانم گیتی پورفاضل، گذاشته نشده است بلکه به اعتراضات خانواده هم پاسخی داده نشده است.ا
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران احضاربه دادگاه و تحت فشار قرار دادن خانواده های آنها توسط دادگاه ویژه روحانیت ولی فقیه علی خامنه ای را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار اقداملت لازم برای متوقف کردن جنایت علیه بشریت در ایران توسط ولی فقیه این رژیم علی خامنه ای است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ برابر با ۰۲ فوریه ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: