۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

آیا در دنیا و ایران وجدان بیداری هست که علیه ظلم و بیداد اعتراض کرده و مظلومین را از دست ظالمین نجات بدهند ؟



واکنش معلم بازنشسته زندانی محمد امین اگوشی در رابطه با برخوردهای غیر انسانی فردی بنام نوروزی  دادستان نظامی  ولی فقیه در آذربایجان غربی با خانواده اش جهت انتشار در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است که به قرار زیر می باشد؛  
به دنبال درخواستهای اینجانب از دادستان نظامی ارومیه ، اعضاءخانواده مان به نزد آقای نوروزی دادستان نظامی آنجا مراجعه کرده و ضمن رد درخواستهای ما با بی احترامی گفته است اینها خیانتکار بوده و باید همیشه در زندان بمانند .
ولی اعلام می کنم هیچ وقت خیانتکار نبوده ام اگر طرفداری از احزاب کردی و سایر فعالان سیاسی ایران و مدافعان حقوق بشر جرم باشد به افتخار می گویم بنده همواره طرفدار حق بوده و در هر جا و درهر مکان علیه ظلم مبارزه و قیام خواهم کرد.
.وقتی که زندانیان سیاسی به تهمتهای ناروا از دیارشان تبعید می شوند ، وقتی که گرانی خانواده های ایرانی را از هم متلاشی کرده ، وقتی آنانی که در رأس امور بوده و پول و سرمایه مردم را به نفع خود ضبط کرده و ما را به این روزگار سیاه کشانیده اند ، اعمال آنها جرم نیست ولی ما که بی گناه بوده و هستیم ما را خیانتکار قلمداد می کنند .
 از مردم با شرف ایران و احزاب و فعالان سیاسی و مدافعین حقوق بشر تقاضا دارم رفتار مسئولین ذیربط را در مورد ما محکوم کرده و داد و فریاد ما و خانواده های از هم پاشیده مان را به گوش دنیا برسانید.
 آیا در دنیا و ایران وجدان بیداری هست که علیه ظلم و بیداد اعتراض کرده و مظلومین را از دست ظالمین نجات بدهند ؟
 در حالیکه این نامه را می نویسم فقط به خدا توکل کرده و می گویم ما تنها هستیم و مدافعی نداریم و باید زیر فشار ظلم جان بدهیم .

۲۴بهمن۹۱
زندان مرکزی زاهدان
زندانی سیاسی محمد امین اگوشی

بیانیه فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: