۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

شکنجۀ وحشیانۀ یکی از جوانان زندانی توسط خادم معاون زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" شکنجۀ وحشیانۀ یکی از جوانان زندانی در بند 3 زندان گوهردشت کرج در مقابل چشمان سایر زندانیان برای مدت طولانی ادامه داشت.
روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه حوالی ساعت 06:30 صبح احمد رضا گرشاسپی جوان زندانی در سالن 7 بند 3 زندان گوهردشت کرج در حالی که در خواب بسر می برد بطور وحشیانه مورد یورش 5 پاسداربند قرار گرفت.نوجوان زندانی احمدرضا گرشاسپی 20 ساله توسط پاسداربندها از تخت خواب پایین کشیده شد و در حالی که با باتون او را مورد ضرب وجرح قرار می دادند و بر زمین می کشانند به بیرون از سلول بردند.
5 پاسداربند مذبور ابتدا به جوان زندانی از پشت دست بند زدند وسپس او را به حالت قپونی در آوردند. پاسداربندها او را دایره کردند و شروع به زدن وی با باتون نمودند ضرب و جرح و شکنجۀ وی برای مدت طولانی ادامه داشت.پس از آن برای در هم شکستن این زندانی قصد شکنجۀ جنسی او را در مقابل چشمان سایر زندانیان داشتند. پاسداربندها چند بار اقدام به پایین کشیدن شلوار این زندانی نمودند که با مقاومت شدید او و اعتراض سایر زندانیان مواجه شدند.
حوالی ساعت 10:00 صبح خادم معاون رئیس زندان جوان زندانی در حالی که قپونی شده بود با باتون برای مدتی طولانی او را مورد شکنجۀ وحشیانه قرار داد.خادم فردی است که چند سال پیش مسئول اطلاعات زندان بود و در شکنجۀ زندانیان سیاسی و سایر زندانیان نقش مستقیمی داشت ولی علیرغم اینکه متاهل بود با یکی از زنان پاسدار شاغل در زندان که او هم متاهل بود رابطۀ جنسی برقرار نمود و منجر به باردار شدن وی شد. به این خاطر او را از ریاست اطلاعات زندان برکنار و به زندان قزل حصار منتقل کردند. ولی از مدتی پیش او جایگزین علی محمدی معاون زندان از شکنجه گران و جنایتکاران علیه بشریت شده است . خادم از زمان منصوب شدن به عنوان معاون زندان شکنجه و اعمال ضدبشری خود را دوباره علیه زندانیان بی دفاع در این زندان آغاز کرده است.
جوان زندانی احمدرضا گرشاسپی در اثر شکنجه های وحشیانه تمامی بدن وی خونین،کبود و متورم می باشد و در شرایط حاد جسمی بسر می برد.شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی این زندانی بی دفاع به ظن داشتن تلفن موبایل می باشد.
پاسداربندهایی که در شکنجۀ این جوان زندانی نقش داشتند عبارتند از : امیریان از فرماندهان گارد ویژه زندان ،پاسدار شیفت حسین دفتری،پاسداربند حسینی،زانوسی و کاظمی می باشند.
احمد رضا گرشاسبی از نوجوانانی می باشد که در سن 17 سالگی دستگیر شده است و به مدت 3 سال است که در زندان بسر می برد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،شکنجۀ وحشیانۀ زندانیان بی دفاع و قصد بکار بردن شکنجۀ جنسی در مقابل چشمان بهت زدۀ سایر زندانیان را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
16 اردیبهشت 1390 برابر با 06 می 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه شکنجه
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: