۱۳۹۶ اسفند ۱۱, جمعه

یورش وحشیانه گارد زندان گوهردشت کرج به زندانیان بی دفاع و مورد اذیت و آزار قرار دادن آنها


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یورش وحشیانه گارد زندان گوهردشت کرج به چند بند این زندان و اقدام به اذیت و آزار و تخریب وسایل شخصی زندانیان بی دفاع این زندان.
 روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه گارد ویژه زندان به بندهای ۳، بند کارگری و بند ۷ زندان گوهردشت کرج یورش بردند . این یورش از ساعت ۱۰:۰۰ آغاز وحدودا تا ساعت  ۱۲:۰۰ ادامه داشت در این یورش تعداد زیادی از پاسداربندهای شرکت داشتند. آنان ابتدا زندانیان بی دفاع را مجبور به خروج از سلولها و بند خود می نمودند و به محوطه زندان منتقل می کردند. سپس با یورش بردند به سلولها تمامی وسایل شخصی زندانیان را سرقت، تخریب و به هم می زنند. آنان به عمد وسایل شخصی زندانیان را در سلولها و روهرو پرت می کردند  بطوری که زمان زیادی طول می کشد تا زندانیان بتوانند وسایل شخصی بازمانده راباز یابند.
یورش وحشیانه به زندانیان بی دفاع به فرماندهی رئیس زندان ضیائی و رئیس حفاظت زندان سید سادات صورت گرفت. این دو جنایتکار علیه بشریت مرتکب جنایتهای متعددی شده اند. لازم به یادآوری است افراد نامبرده فوق و  زندان گوهردشت  در لیست سیاه ناقضان حقوق بشر بین المللی قرار دارد.
   فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه به زندانیان بی دفاع ، مورد اذیت و آزار قرار دادن آنها و سرقت و تخریب اموال شخصی زندانیان را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواهان دخالت برای پایان دادن به اعمال ضدبشری عوامل آخوند ضد بشر علی خامنه ای در زندانهای ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ اسفند  ماه۱۳۹۶ برابر با ۲ مارس ۲۰۱۸

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: