۱۳۹۵ بهمن ۴, دوشنبه

انتقال جمعی از زندانیان زندان قزل حصار به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام


بنا به گزارش ارسالی  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بعد از ظهر روز دوشنبه  حداقل ۲ زندانی از زندان قزل حصار کرج  جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند .
روز دوشنبه  ۴ بهمن ماه  حداقل ۲ زندانی از سالن ۳ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج جهت اجرای حکم قرون وسطایی اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند. اسم یکی از آنها به قرار زیر می باشد:
۱ـ مجید اصغری ۳۲ ساله ، که ۶ سال در زندان محبوس بود . از سالن ۳ واحد ۲ به سلول انفرادی منتقل شد
سیاست اعدام های جمعی توسط ولی فقیه آخوند علی خامنه ای تعیین می شود و از طریق  آخوند صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت و ريیس منصوب  قوه قضاییه ولی فقیه احکام ضدبشری اعدام را  مورد تایید و دستور اجرای آنها را صادر می کند .
اکثر این اعدام ها مخفیانه صورت می گیرد و هدف از آن ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه ای است  که حقوق اولیه  مردم آن سلب شده است و در آستانه انفجار عمومی قرار دارد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال جمعی از زندانیان  زندان قزل حصار کرج  را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و خواهان دخالت بلادرنگ  دبیر کل سازمان ملل متحد، کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن اعدام در ایران و ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
                                                                فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران
۰۵ بهمن ٩٥ برابر با ۲۳  ژانویه  ٢٠١۷

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193


طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: