۱۳۹۵ مهر ۱۷, شنبه

یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات به یک خانواده عرب اهل تسنن و دستگیر ۳ تن از آنها


بنابه گزارش ارسالی به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»  با یورش وحشیانه  مامورین وزارت اطلاعات به خانواده یکی از هموطنان عرب اهل تسنن ۳ تن از اعضای این خانواده  دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند.
روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه حوالی ساعت ۲۰:۰۰  ماموران اداره  اطلاعات اهواز با یورش وحشیانه و غیر انسانی به خانواده  حیدری از هموطنان عرب اهل تسنن  اهواز  سه تن از اعضای این خانواده را دستگیر و احتمالا به شکنجه گاه وزارت اطلاعات اهواز منتقل نموده اند. این خانواده در محله ملاشیه در غرب اهواز ساکن بودند.  دستگیر شده ها  سه برادر می باشند و اسامی آنها به قرار زیر است :

۱ـ عبدالمالک حیدری ۳۸ ساله ۲ـ محمد حیدری ۲۶ ساله ۳ـ عماد حیدری ۲۵ ساله

خانواده حیدری نسبت به این یورش وحشیانه و غیر انسانی اعتراض نمودند که با ضرب و شتم و توهین ماموران وزارت اطلاعات ولی فقیه آخوند علی خامنه ای مواجه شدند از جمله کسانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفت خواهر آنها بود. در اثر برخوردهای وحشیانه ماموران وزارت اطلاعات مادر خانواده  دچار سکته قلبی گردید و به بیمارستان منتقل شد.
مامورین وزارت اطلاعات در این یورش اموال شخصی این خانواده را تخویب نمودند و بعضی از وسایل شخصی آنها  را با خود بردند.
اعضای این خانواده در حال نماز خواندن بودند که مورد یورش مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفتند . دستگیر شدگان در مقابل اعضای خانواده شان مورد ضرب و شتم و بی حرمتی قرار گرفتند.

ماموران وزارت اطلاعات تحت امر آخوند  محمود علوی جنایتکار علیه بشریت و  وزیر اطلاعات کابینه  آخوند حسن روحانی است که  دست به یورش های وحشیانه ، دستگیری و شکنجه و پرونده سازی علیه پیروان ادیان ، مذاهب، اقوام ایرانی ، فعالین سیاسی ، فرهنگی، فعالین دانشجویی،فعالین زنان، فعالین کارگری و سایر اقشار جامعه می زنند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورشهای وحشیانه به حریم خصوصی مردم ایران، مورد ضرب و شتم و اهانت قرار دادن آنها ، انتقال به شکنجه گاه ها و شکنجه آنها به منظور گرفتن اعترافات تلویزیونی علیه خود را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام های مستمر و سرکوب خونین مردم ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت  این رژیم  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

   فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران
۱۷ مهر٩٥ برابر با ۸ اکتبر ٢٠١٦

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه ادیان سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: